Arkijuusto ja leipomon huonolaatuinen teollisesti leivottu leipä, siinä monien suosima ruokapyramidin perusta
lisäksi suuret määrät mehuja, limsaa ja energiajuomia. irtokarkkia, jäätelöä ja sipsiä "hemmotteluhetkiin". näin ne kilot karttuu omnomonmnom
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskiin joutuu tuo arkijuustoköntti ja nuo teolliset leivät. Ei pysty syömään.
Mitä ne tarkkaan ottaen on, ne teolliset leivät, jotka joutuvat roskiin?
Suurin osa kaupoissa myytävistä leivistä. Paikallisesti leipomoista voi saada hyvää leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskiin joutuu tuo arkijuustoköntti ja nuo teolliset leivät. Ei pysty syömään.
Leivot siis leipäsi itse tai et syö leipää.
Leivon itse monenlaista leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa arkijuustossa?
Ööööh. Mitä vikaa on jos laittaa vaahtomuovia Leivälle ?
Parempaa se minusta on kuin Oltermanni. Aamupalaleivän päälle kelpaa mainiosti.
Meillä on Suur-Savon leipomo, joka tekee mielettömän hyvää ruisleipää ja Siiskosen leipomo, joka on kuuluisa kauraleivästään, mutta ostapa sieltä ohi ajaessasi spelttileipää, on superhyvää. Kaupoista sitä en ole löytänyt, vain sieltä leipomosta, Punaisen piipun kievarista, jossa on myös lounaskahvila.
En syö noista mitään. En leipää en juustoa en mitään sokeripitoista. Rahkaa ja ananasta plus nuudeleita ja tonnikalaa, köyhä kun olen.
Enpä ole vuosikausiin ostanut kuin goudaa, emmentalia, maasdamia ja tilsiteriä pääasiassa, saa kaikista kaupoista viipaloituna 200/400 g pakkauksissa. Ei kannata yleistää koskemaan kaikkia suomalaisia.
En ole pilkkaaja, vaan haluan, että ruoan valmistajat alkavat kiinnittää huomiota ruoan laatuun eikä vaan tuoteta halvalla huonoa. Ruoka kuitenkin maksaa kuluttajalle ihan tarpeeksi. Miksi pitää tehdä sata huonoa tuotetta, kun voi keskittyä tekemään kymmenen hyvää?