Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa Santanderia ja muita luotottajia!

Vierailija
21.09.2025 |

Täällä tyhmä pää makselee tyhmänä liikaa maksuja, mutta jos harkitset lainaa Santanderilta tai muulta luotottajalta, niin harkitse nyt ainakin viis kertaa!

Olen maksanut pelkkiä luoton kustannuksia 6 000 euroan luotosta 2 800 euroa kahdessa vuodessa Santanderille. Samaan aikaan itse luotto on pienentynyt 200 eurolla! Eli 2 800 euroa kankkulan kaivoon! Tämä siis kun olen kiltisti maksanut sen laskun, joka on tullut, enkä ole edes seurannut miten laina on lyhentynyt!

Ystäväni taasen maksaa 250 euron lyhennystä 20 000 euron lainaan. Hän on maksanut lainaa kolme vuotta takaisin, eikä laina ole lyhentynyt OLLENKAAN. Kaikki raha on mennyt korkoihin ja "tilinhoitomaksuun", joka itselläni usein jopa suurempi kuin itse luoton lyhennys. Tietysti olisi pitänyt maksaa enemmän itse lyhennystä joka kuukausi, mutta se nyt meni näin.

Esimerkiksi Santander mainostaa itseään vapautta tuovana juttuna, että kannattaa maksella kivoja juttuja lomia ja muita tällä lainarahalla. Olen varoittava esimerkki ja muistutan, että turhaa ja etenkään näin huonoa lainaa ei missään nimessä kannata ottaa!

En olisi itsekään ottanut, jos ei olisi ollut rakentaminen Ukrainan kriisin aikaan meneillään ja sähkölaskut ym. maksut tapissa. Nyt ei auta kuin yrittää nousta täältä kuopasta ja tehdä reippaasti ylimääräisiä maksuja, mutta halusin varoitella muita.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi