Ihanaa, kun lapsi on kasvanut isoksi
Voisi tehdä jopa miehen kanssa kaksin joskus jonkun reissun. T. Valis
Kommentit (26)
Pyydä nyt ensin siltä edes kunnon talvikengät, hyvänen aika taas...
Tai molemmat reissata omia kohteita missä viihtyy parhaiten.
Etkö sä äskettäin väittänyt ehdottaneesi jotain konserttia tms. sille? Sinnekään ei suostunut lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä äskettäin väittänyt ehdottaneesi jotain konserttia tms. sille? Sinnekään ei suostunut lähtemään.
Joo, ei se lähde. Mutta ainahan voi ihme tapahtua.ap
Vierailija kirjoitti:
Tai molemmat reissata omia kohteita missä viihtyy parhaiten.
Tämä olisi kyllä hyvä ratkaisu. ap
Joulupukki vaiko Jeesus sen asunnon, hampaat ja kengätkin tuo? Tää ei voi olla totta😆🤦😆
Lähtee se ainakin välillä mun kanssa mökille.ap
Pyydä siltä ukoltas ne kengät, oikeesti!!
Vierailija kirjoitti:
Pyydä siltä ukoltas ne kengät, oikeesti!!
Miksi? Sehän maksaa jo kaiken elämisen. Saan mä ne itsekin ostettua.ap
Kai se nyt mökille lähtee, kun se on sen mökki? Eikä tartte maksella ylimääräisiä ja sinä passaat ja palvelet.
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt mökille lähtee, kun se on sen mökki? Eikä tartte maksella ylimääräisiä ja sinä passaat ja palvelet.
Passaaminen on ainoa mitä osaan.ap
Miksi ihmeessä sä esität tyhmempää, kuin olet? Outoa "hupia" kertoilla ihan vierailla kaikkia outoja höpinöitä (*Lue; Satuja) elämästään.
Äläkä nyt väitä, että olet "oikeasti tyhmä".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sä esität tyhmempää, kuin olet? Outoa "hupia" kertoilla ihan vierailla kaikkia outoja höpinöitä (*Lue; Satuja) elämästään.
Äläkä nyt väitä, että olet "oikeasti tyhmä".
Miten mä olisin fiksu, kun en ole edes mitään ammattitutkintoa saanut suoritettua?ap
Vierailija kirjoitti:
Tai voipi olla tapahtumatta. Sunhan se pitäis jo tietää, aikuinen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voipi olla tapahtumatta. Sunhan se pitäis jo tietää, aikuinen ihminen!
Niin, voi olla ettei tapahdu. Sitten täytyy vaan mennä yksin.ap
Älä nyt jaksa!! Nautit vaan siitä jännityksen tunteesta, kun kuvittelet onnistuneesi vedättämään ihmisiä.
Sitten, jos joku hoksaa jotakin niin kierrät ja väännät asioita mieleiseksisi ja toisinaan poistat ketjut kun kaikki ei menekään mielesi mukaan.
Ei ole kunnon kenkiä, mutta matkalle pitäisi päästä. Ja ei ole rahaakaan, mutta silti pitäisi päästä. Ja ihan yksinkin vois mennä. Ihminen, joka väittää omaavansa sitä ja tätä sairautta. Ei pysty (muka) kunnolla liikkumaan omassa kodissaankaan...Kuka uskoo ap:ta, joku muu kuin se itse🤯🤯🤯🤯🤯
Onnea vaan yritykselle, että saat sen ukkosi joskus tekemään jotain mitä sinä haluat😆