Suomen kansavei ole tyytyväinen pääministeriin eikä Purran hallitukseen
Kaikki on mennyt pieleen Suomessa. Jopa puolustustahto köyhyyden ja kurjistamisen vuoksi.
Työttömyys kasvaa ja työttömiltä viedään tuetkin pois.
Nopeasti saivat Suomen vajoamaan alas.
Auttoko venäjä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen hyvin tyytyväinen.
Okei igor
Jos kritisoi suomen taloutta, niin on venäjän trolli ja jos sanoo suomen talouden voivan ok, niin on venäjän trolli.
Siinäpä koko vasemmistolaisuuden logiikka kiteytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon on ilmaiseksi annettu. Ikuisen loman viettäjät pitäisi laittaa työhön yhteiskunnan hyväksi. Vaihtoehtoisesti voi mennä muuallekin töihin - pois toisten kukkarolta.
yritystukia on liikaa myönnetty
Vierailija kirjoitti:
Puolustustahto -ja kyky olleet korkealla aina, siihen ei jokuryssän trolli vaikuta.
Terveisin omistava, valtaapitävä ja hyvib taloudellisesti pärjäävät. Teitä onneksi on vähemmistö ja teidän ongelma on se ettei "orjanne" suostu puolustamaan maahanne ja joudutte sen itse tekemään.
Ei Purralla ole hallitusta,aikaisintaan seuraavien vaalien jälkeen voi olla.
Niin kauan kun demareita pyörii nilkoissa, en ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Aivan liian vähän leikattu.
-Tuet pois kokonaan, niin saadaan enemmistö työttömistä miehistä pois Ruotsiin, Norjaan tai Tanskaan. Jäjelle jää ne motivoituneet joilla on omaisuutta puolustaa. Heille riittää aseet ja välineet. Tärkeintä päästä ylimääräisesti väestöstä pois, että jäljelle jää työtä tekevät ihmiset.
Ei Suomessa enää ihmisiä pidättele kuin ne tuet. Tuet pois, niin se on palvelus kaikille roikkua rihman varassa. Koko maailman etu että 2 miljoonaa suomalaista imeytyy muualle osiin Eurooppaan. Suomi on ja on aina ollut elinkelvotonta aluetta. Ainoastan 2kk kesäisin kykenee ihminen pysymään elossa ilman lisäavustuksia.
Olen todella tyytyväinen oikeistohallitukseen. Se on saanut paljon aikaan, nimenomaan niitä välttämättömiä uudistuksia joita ei vassarihallitus uskalla tehdä kun pelkää kannatuksen tippuvan.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella tyytyväinen oikeistohallitukseen. Se on saanut paljon aikaan, nimenomaan niitä välttämättömiä uudistuksia joita ei vassarihallitus uskalla tehdä kun pelkää kannatuksen tippuvan.
Ai tulonsiirrot köyhiltä rikkaille ovat välttämättömiä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin taantuman tämä hallitus on saanut aikaan.
En usko et puolustustahto ois millään muulla hallituskokoonpanolla korkeampi. Ei mikään muu hallitus aja nuorten miesten asemaa paremmin.
Naisethan on vapautettu maanpuolustuksesta.
Kiovan kaalikääryle toimiston propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä venäläinen trolli joka yrittää saada suomalaiset venäläisten puolelle Ukrainan sodassa.
Vierailija kirjoitti:
En usko et puolustustahto ois millään muulla hallituskokoonpanolla korkeampi. Ei mikään muu hallitus aja nuorten miesten asemaa paremmin.
Naisethan on vapautettu maanpuolustuksesta.
Tarkoitat että ajaa eläkeläisten asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valittamista, mutta saan rahani omalla työllä, en toisten.
Niin Petteri ainakin vastaanottaa lahjoja.
Ja nostaa lisäpalkkiota
Oliko asumislisäkin vielä?
Jos sota tulee rikkaat pakenevat. Jäljelle jää köyhät, joita ei kiinnosta!
Sannan ja hupakoiden saavutukset: työmarkkinauudistuksia 0 kpl, säästöjä 0 miljardia. Tämä hallitus on saanut paljon enemmän aikaiseksi.
Taas joku valitusvirsi. Mieti etukäteen mitä äänestät, jälkeenpäin on turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä venäläinen trolli joka yrittää saada suomalaiset venäläisten puolelle Ukrainan sodassa.
Ulisee siellä kiovan roskaposti trolli. Borssikeitto haisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tulonsiirrot köyhiltä rikkaille ovat välttämättömiä?
Mitkä tulonsiirrot?Köyhät elää veronmaksajien rahoilla,heille vaan annetaan vähemmän näitä rahoja.
Kyllä minä olen tyytyväinen hallitukseen. Jonkun verran harmittaa, ettei leikkauksia toteutettu luvatulla tasolla, mutta ymmärrän pupun menneen pöksyyn. Lisäksi jotkut idiootit ovat lakkoilullaan vetäneet maata kohti kriisiä.