Ihan oikeasti, ovatko kasvoissa olevat lävistykset jonkun mielestä hienoja?
Aika voimakkaasti yleistyneet varsinkin nuorilla naisilla noi kasvoissa olevat korut. On alahuulessa, ylähuulessa, nenässä niin sieraimissa kuin silmien välissä, silmäkulmissa ja korvissa.
Korvakoruja on ollut aina, ne eivät aiheuta mitään reaktiota. Mutta jos sinkkunaisella on kasvoissa jokin muu lävistys, se on mulle täydellinen turn-off.
Jokaisen oma asia tietenkin, mutta käsi ylös miehet, kenen mielestä oon oikeassa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen lävistyksiä ei juuri näe korkeamman koulutuksen käyneillä, varakkailla tai ylemmällä keskiluokalla. Mitähän tästä voi päätellä?
Keskiluokkaisissa töissä ollaan niin konservatiivisia, että ihmiset eivät uskalla hankkia killuttimia. Tähän on virkistäviä poikkeuksia kuten IT-ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä rumia kuin palkkikulmakarvat ja Aku Ankka -huulet. Naiset senkun rumenee. 50-70 -luvuilla naiset oli parhaimmillaan.
Puskineen vai?
Minäpä kerron, ne ovat luonnolliset
Itse en halua raapivaa siiliä miehen alapäähän
Mitä väliä incelien mielipiteillä?
Jotkut on hienoja jotkut ei.
Mutta liika on liikaa.
Siihen on hyvät evolutiiviset syyt, miksi 25% miehistä ei ikinä pääse naisen iholle.
Ja: evoluutiota voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä incelien mielipiteillä?
kovasti näyttää kiukuttavan.
Ja nytkö me sitten on unohdettu, että Kirkin ampui toinen kristofasisti ja että persut leikkaa kaikkien sosiaaliturvaa ja yrittää maalittaa siitä muuttajia, vaikka ovat kuluvana vuonna rahdanneet maahan tuhansia venäläisiä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e4caffcf-8bde-4782-94c9-a62c8ebd7…