Onko normaalia, että 2 vuotta kestäneessä suhteessa nainen joutuu edelleen odottamaan kosintaa?
Kyselin kavereilta saunaillassa ja kaikki olivat sitä mieltä, että miehen olisi ehdottomasti aika ottaa koppi kosinnasta tässä kohtaa suhdetta. Olen koittanut tuoda asiaa esille poikaystävän kanssa, mutta hän ei näe ongelmaa järjestelyssämme jos vain suostuisin esiaviolliseen seksiin. No en tietenkään suostu, hän ei ole se joka menettää siinä mitään. Miten saan puhuttua järkeä hänen päähänsä?
N32
Kommentit (24)
Tämä on provo, sanasta sanaan sama kuin jossa mies valitteli että joutuu käyttämään kortsua kahden vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräkammarin tyttö haaveilee panosta
Ei minua mikään pano kiinnosta vaan se kosinta. Timanttisormus, valkokultaa. Olen katsonut jo mieleisen kultasepänliikkeestä.
Ehkä miehellä ei ole rahaa sellaiseen kalliiseen timanttisormukseen? Kerroit aiemmassa kommentissa, että mies on sinusta taloudellisesti riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavassa tilanteessa eräs uskovainen nainen asetti seurustelulle aikarajan ja mies joutui miettimään, haluaako avioliittoon vai mieluummin erota. Mies sitten mietti ja valitsi avioliiton. Kaksi vuotta on jo pitkä aika seksitöntä seurustelua. Esiaviolliseen seksiin tuo nainen ei suostunut eivätkä nukkuneet edes samassa sängyssä ennen papin aamenta.
Avioliiton pointti ei ole seksi vaan järjestäytyä perheeksi. Se voi pitää sisällään jonkin verran parittelua, mutta se ei ole mikään sksifantasiashow vaan kahden aikuisen liitto ja yritys, missä toinen erikoistuu kotiin ja toinen työhön. Seksiaddiktien ei kannata vilkaista avioliittoon päinkään.
Oijoi, kiitos kun kerroit. Me ollaan sitten tehty ihan väärin. Varsinkin alkuvuosina meillä oli seksiä jopa monta kertaa päivässä. Nyt ollaan oltu avioliitossa 26 vuotta ja vieläkin on usein seksiä, eikä vieläkään olla erikoistuttu, vaan molemmat käy töissä ja molemmat osallistuu kodin hoitoon.
Avioliiton pointti ei ole seksi vaan järjestäytyä perheeksi. Se voi pitää sisällään jonkin verran parittelua, mutta se ei ole mikään sksifantasiashow vaan kahden aikuisen liitto ja yritys, missä toinen erikoistuu kotiin ja toinen työhön. Seksiaddiktien ei kannata vilkaista avioliittoon päinkään.