Toinen poikani on minulle arvokkaampi, koska hänellä on lapsia. Toisella ei ole ja hän jääköön siksi vähemmälle. T. Mummi77
Ja uskon, että muutkin vanhukset suosivat sitä lasta, jolla on lapsia.
Kommentit (13)
Mun kaverilla ei ole ja veljellään on. Veli oli suositumpi perinnöistä.
Sä kuulostat persoonallisuushäiriöiseltä. Tuut tännekin tekeen negatiivisen aloituksen ja haluat negatiivista palautetta. Sun päällä ollut vissiin aika negatiivinen elämä noin muutenkin.
Merkillinen olet. Minulla on neljä aikuista lasta ja vain kahdella heistä on lapsia. Kaikki lapseni ovat samanarvoisia ja yhtä rakkaita, on heillä sitten lapsia tai ei.
Kyllä tällaisia hirviövanhuksia on olemassa
Ei sulla ole lapsia, etkä ole yhtään mikään mummi.
Oksettava vikapää trolli olet, yksinkertainen ja erittäin yksinäinen ääliö😇
Anteeksi, mutta mitäköhän virkaa enää sinun ikäisillä on? Ja mielipiteilläsi? Kun kohta vaipoissa painat menemään siellä "hoivakodissa", niin kyllä tulee entistä elämää , lapsineen päivineen.
Meidän suvussa rikkaat ja menestyneet lapset on tärkeämpiä kuin tavallisessa duunissa olevat riippumatta lasten määrästä.
Ihanaa! Taas uusi esimerkki siitä, miten vanhemmuus jalostaa, kasvattaa ja tekee epäitsekkääksi. <3
Mummi-hyvä, vielä ehtisit viisastua ennen hautaa. Mutta vain jos itse haluat. Moni vanhus ei enää halua. Menee samoin ajatuksin hautaan. Mihin jäi kypsyys?
Minulla ja veljellä ei ole kummallakaan lapsia ja ei enää vanhuuttaan tuleekaan. Varsinkin äitini on suosinut veljeäni aina niin, että käyn kusemassa korkeintaan haudalla kun kuolee. Veljelle on myyty suvun talo ja tontit minun selkäni takana. Itse en siis saanut mitään. Puheista olen ymmärtänyt että ei häneltä ole maltettu juuri mitään pyytää. Raha tuskin on on edes vaihtanut omistajaa. Jos nyt joku sanoo, että pitäähän se maksaa, niin sen rahan voi myös maksaa käteisellä takaisin.
Ei kuulosta lainkaan itsekkäiltä nämä teidän lapsellisten jutut, ei lainkaan.