Tapailunaisen mitat 168 cm, 70 kg
Kommentit (64)
Paska trolli. Ei tapaillessa todellakaan kerrota painoa toiselle. Näin ylipainoisena naisena voin sanoa, että en ole yhdellekään miehelle kertonut mun painoa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuossa ylipainoa, mutta en tiedä pitäisikö kys. naista kiinnostaa aapeen mieltymykset tippaakaan.
Itse olen 178 cm pitkä, ja 70 kg on oma ihannepainoni. Nyt painan 74, mutta laihdutan jouluun mennessä taas itseni ihannepainoon.
Ei ole ylipainoa vaan 70 kg on vielä normaalipainon puolella. Ottakaa asioista selvää.
Kaikki lihovat vanhetessaan tai ovat niitä, jotka kuivuvat, kun eivät liho.
Sinä tykkäät jatkossa kuivasta ryppynaamasta tai lapseksesi sopivasta kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tossa reilu 10kg liikaa. Ja sittenkin pitää olla myös jonkinsortin lihaksia.
Ihan päin honkia. Itse olen 170 vm ja 71 kiloa ja painoindeksi 24,6. Normaalipainoinen.
Noilla mitoiĺla nainen voi olla rehevä, mutta ei välttämättä lihava. On rintava, persevä ja reitevä, mutta ei mahava. Vyötärö siis löytÿy. On miehellä, mistä ottaa kiinni.
Onneksi mun tapailumiestä ei haittaa, ei kyselly painoa 😄
Olet siis tapaillut naista ja ollut tyytyväinen. Nyt kysyit treffeillä painoa, sait luvun, etkä ole enää tyytyväinen ja dumppaat tapailunaisen.
Näinkö tämä meni?
Mies voi helposti arvioida naisen painoa nostamalla hänet. Jos nosto jää vain yritykseksi, nainen on miehelle liian massava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä omat mittasi on?
191cm 67kg
Ylilaudan Kikki Hiiri
Vierailija kirjoitti:
Mies voi helposti arvioida naisen painoa nostamalla hänet. Jos nosto jää vain yritykseksi, nainen on miehelle liian massava.
Enkä oo 😎
Jos mies on 191/67 niin Prisman ovitunnistin ei huomaa sinua. Et pääse sisään. Nainen joka 168/70 on täydellinen.
Kannattais ihan vaan olla tyytyväinen, meitä yli 90 kiloisiakin on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä omat mittasi on?
191cm 67kg
Eihän sinun kanssa uskalla edes lähteä kävelylle, kun lähdet tuulen mukana lentoon.
191/67 on kävelevä kodin putkimies.
Surullista, koska suhteesi merkittävin asia on sinulle kumppanin mittojen luvut.
Etkö pysy arvioimaan ihmisen miellyttävyyttä tutustumalla ihmiseen?
Kyllähän sinä ihmisen kanssa olet kaikin aistein.
Toki naisessa on paljon muita henkisiä ja fyysisiä ominaisuuksia, jotka ratkaisevat, mutta näillä mitoilla BMI jää hieman alle 25:n. Minun mielestäni ihanteellisin halattava ja naitava.
M33
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä näytin hyvältä aikoinaan noissa mitoissa.
Samoin! Laitoin nahkahousut jalkaan kun lähdin liikenteeseen ja kyllä ihan hauskaa on ollut! Terv 83kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä omat mittasi on?
191cm 67kg
Sun pitää hankkia lihaksia.
Hänen pitää hankkia rasvaa myös ja muuta tavaraa, mitä ihmisessä on. Noissa mitoissa hänestä puuttuu vähän kaikkea.
BMI vääristyy hyvin pitkillä ja hyvin lyhyillä. Noin pitkällä normaalipainon alaraja korjatulla BMI:llä olisi noin 74 kg. https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri/uusi-painoindeksil…
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin hieman hoikempi siis. Keskiarvon mukaiset mitat olivat jokin aika sitten 164 cm ja 72 kg.
Huolestuttavaa, jos nuo mitat ovat naisten keskiarvo 😬
Mä olen 160 cm ja 66 kg. Voin kertoa, että mulla on täydellisen seksikkäät G-kupin tissit ja herkullisen pyöreä perse. Vaikka olenkin ylipainon puolella.