Miksi tunnen eläväni ainoastaan ollessani töissä
Muutoin en tunne oikein mitään tunnetta. Jatkuvasti pitää erikseen miettiä, mikä ilme pitäisi missäkin tilanteessa olla.
Kommentit (22)
Harrasta seksiä. Se saa suupielet ylöspäin😄
Samoin. Menin eläkkeelle ja pian takaisin töihin. Meinasin sairastua väsymyksestä ja tylsyydestä kotona ja kalliiksi tuli.
Et osaa nauttia elämästä. Tee asioita joista nautit ja etsi niitä.
Äärikapitalistinen orjamentaliteetti
Vierailija kirjoitti:
Oltuani muutaman vuoden työttömänä, minusta tuntuu kuin eläisin elämää, joka on pahempaa kuin kuolema.
M47
Prosessointia, ymmärrän ihan täysin. Mennään läpi kaikkien vaiheiden, ne ovat vain hyödyksi. Kannattaa oppia mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oltuani muutaman vuoden työttömänä, minusta tuntuu kuin eläisin elämää, joka on pahempaa kuin kuolema.
M47
Sama
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vain jos tuntuu hyvältä, muuten saattavat suupielet vääntyäkin alaspäin. Muutakin kivaa voi löytyä jos tämä ei sovi omaan systeemiin.
Onko sulla perhettä, ystäviä tai harrastuksia? Kuulostaa, että tarvitsisit lisää sisältöä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lihava vaimo.....:(
AP
Vierailija kirjoitti:
Et osaa nauttia elämästä. Tee asioita joista nautit ja etsi niitä.
Ai niinkö.
Mene kursseille ,seuroihin joissa samanikäisiä
.Lopettakaa tuo hössötys.Ei kaikki ole kurssi ihmisiä eivätkä myöskään jotain seuraihmisiä vieraitten kanssa. Eikä noiusta askartelu tai opiskelupaikoista kaveria löydä.
Sisältöä elämään voi saada myös vapaaehtoistyöstä ja antoisista harrastuksista.
Jokaisella on ne omat juttunsa, mitkä tuottaa mielihyvää. Ei tuo huono juttu ole, yleensä seksiä harrastaessa saa liikuntaakin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla perhettä, ystäviä tai harrastuksia? Kuulostaa, että tarvitsisit lisää sisältöä elämääsi.
Ja miten se voisi tapahtua? Ei kaikilla ole vaan helppoa löytää uusia ystäviä.
Mulla vähän samaa.
Nainen minäkin.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Menin eläkkeelle ja pian takaisin töihin. Meinasin sairastua väsymyksestä ja tylsyydestä kotona ja kalliiksi tuli.
Minulla on ollut yskä vuosia, ja tuntuu kuin keuhkoni eivät enää toimisi kunnolla.
AP
Koska olet orja ja orja nauttii kun raippa laulaa.
Voi niitä ihmispoloja, joiden koko persoonallisuus ja elämä pyörii vain työn ympärillä.
Työtä, vaikka se kuinka mukavaa olisikin, tehdään vain siksi, että saadaan rahaa elää sitä oikeaa elämää vapaa-ajalla.
Mulla on kyllä vähän sama. Nyt kun asia tuli puheeksi. Kotiin palatessa iskee tyhjyys ja merkittömyys vaikka on perhettä ja ääniä ympärillä. Töissä ei sellasta tarvi edes miettiä. Siellä on ihmisiä ja tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut yskä vuosia, ja tuntuu kuin keuhkoni eivät enää toimisi kunnolla.
AP
--- Ahah, Minä sain syövän ,munuainen vietiin ja nyt olen ollut flunssassa kuukauden . Myös yskä.Lohduttaako se sinua .
M47