Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohta viisikymppisellä naisella vientiä?

Vierailija
20.09.2025 |

Onko 48-vuotiaalla XL-kokoisella naisella mitään vientiä enää missään? Nätit kasvot ja nätti hymy, sosiaalinen ja iloinen, korkeakoulutettu ja hyvä työpaikka viestintäalalla, yksi melkein aikuinen lapsi. Etsin viisasta, sosiaalista, hyväsydämistä ja humoristista aikuista miestä. Kannattaako sinne Tinderiin mennä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti, jos kuusikymppinen korkeakoulutettu mies kelpaa.

Vierailija
2/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tussu, perse ja tissit vielä kuosissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen käsitys on luetun perusteella tullut, että tuon ikäisenä Tinder ei ehkä ole oikea paikka. Hyvällä tuurilla voi jotain ehkä löytyäkin, mutta sen alustan koko toimintaperiaate rohkaisee kertakäyttökulttuuriin, helposti tulee vain hyväksikäytetyksi. 

Vierailija
4/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että onko? Olen hoikka 48 v tyttömäinen, aikuiset lapset, oikeasti nuorekas joka kantilta, hyvä kunto, ei työpaikkaa ja vientiä paljon, mutta itseä kiinnostaa ku kilo kakkaaa. 

olen todella onnellinen yksin. Edes sanaa ei löydy siihen onneen, niin hyvää se on.

Vierailija
5/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun löydät samankokoisen miehen.

Vierailija
6/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy vientiä, usko pois. Saan Tinderissä kymmeniä mätsejä päivässä, mutta osa ei halua mitään vakavaa ja on siellä kunnollisia kun miehiä. Itsellä ollut jo kahdet treffit. 

Vierailija
7/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
8/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kunhan sänkyhommelit edelleen myös kiinnostelee.

Vierailija
9/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Eikä kokeilemalla menetä mitään. Mutta hyvällä asenteella. Tutustutaan ihmisiin, ei oleteta että mätsi tarkoittaa vakavaa parisuhdetta. 

Vierailija
10/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että onko? Olen hoikka 48 v tyttömäinen, aikuiset lapset, oikeasti nuorekas joka kantilta, hyvä kunto, ei työpaikkaa ja vientiä paljon, mutta itseä kiinnostaa ku kilo kakkaaa. 

olen todella onnellinen yksin. Edes sanaa ei löydy siihen onneen, niin hyvää se on.

Ja lisään, että minun olisi aivan sama kertoa iäkseni vaikka 35, koska kukaan ei luulisi vanhemmaksi. Itseasiassa kolmivitosilla osalla jo uurteita, mulla ei. En tiedä miksi minulla ei ole. Näin on vain käynyt. BMI 19

Vierailija
11/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, laitatko tänne kuvia, cv:n, lääkärin (myös psykiatrin) lausunnot, ja suosittelijoiden nimet yhteystietoineen.

Katsotaan sitten yllätkö videohaastatteluun. 

Vierailija
12/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menopaussi ohitettu ja halut jäljellä, on varmasti vientiä. Halukas donna, jolla ei raskausriskiä ja seksitaitoja on, on kysytty kuningatar. 

Vierailija
13/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v nainenhan on ihan paras! Itse ainakin olin kauneimmillani ja naisellisuuteni huipulla silloin. 

Painoon en osaa sanoa mitään, varman joku tykkää xl:kin

Vierailija
14/14 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48 vuotias ja tyttömäinen samassa lauseessa saa oksennuksen suuhun. 48 vuotias saan mielellään olla naisellinen, mutta ei enää tyttömäinen.

Se kuulostaa liikaa ikäriisin keskellä olevalta pakonomaisesti täyteainehoidossa ramppaavalta mielenterveyspoltilaalta. 

Ei jatkoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi