Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kaupassa

Vierailija
20.09.2025 |

Siitä ovista tuli sellainen nuorehko pariskunta äijä näytti vähän epäilyttävältä nainen sellaiselta että voisi olla vaikka puutarhuri, asiallisen tuntuinen, vaatetus vähän lepsu mutta lauantai,miksei

Sitten niistä ovista tuli nainen ja pieni lapsi vähän kuin vastaan ja ulospäin, en nähnyt tarkkaan kun olin aika kaukana, mutta se lapsi meni vähän hitaammin ja sitten yhtäkkiä se nainen huusi tyyliin

"Mee nyt vitt un siitä edestä", ja sekasi puhelinta, se sen lapsen vanhempi ei kuullut varmaan, joku vanhempi pariskunta kuuli ja katseli ymmyrkäisenä. Yllättäen siinä ei ollut oikein muita, vaikka Prisma kyseessä.

Ei siinä, itse olen aika kotsto olisin vedellyt naisen kyllä maahan jos olisi minun lapselle, mutta ei sille lapselle tuosta varmaan mitään mielipahaa tullut

Mutta ei se ulkonäkö aina ole 1:1

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekava kirjoitus, mutta siitä olen samaa mieltä, että lapset pois aikuisten jaloista. Saa sanoa ihan tomerasti. Itse olisin heittänyt suohon sen.

Vierailija
2/7 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelijat ovat lisääntyneet Suomessa. Pelottavaa.

Minunkin perääni on huudellut nuori suojatiellä ja keski-ikäinen ukko pyörätiellä. Muuta en tehnyt kuin menin ohi. Mutta yksi asia oli väärin heidän mielestään (fillarini piti pientä napsumisääntä) ja eikun huutelemaan perääni. Vaikka en reagoinut mitenkään takaisin, kyllä tuollainen ahdistaa, että noin paljon kanssaihmisiä häiritsee tuntematon ohilkulkija ja hiljainen lisä-ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä joku opastamassa lastaan kovaan ääneen: Nyt ei osteta sipsiä kulta? 

Vierailija
4/7 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät väistä lapsia vaan toisinpäin. Miettikää nyt vanhemmat vähän jos ne teidän p e rshedelmät ovat jaloissa silleen, että muut joutuvat niitä väistämään. Ensi kerralla potkaisen sen pois tieltä.

Vierailija
5/7 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukun käyttäjiä joilla lasku

Vierailija
6/7 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin perääni on huudellut nuori suojatiellä ja keski-ikäinen ukko pyörätiellä. Muuta en tehnyt kuin menin ohi. Mutta yksi asia oli väärin heidän mielestään (fillarini piti pientä napsumisääntä) ja eikun huutelemaan perääni. Vaikka en reagoinut mitenkään takaisin, kyllä tuollainen ahdistaa, että noin paljon kanssaihmisiä häiritsee tuntematon ohilkulkija ja hiljainen lisä-ääni.

Hyvä, että jotkut viitsivät näille liikenteessä tolvaileville huomauttamaan. Tekevät työt muiden puolesta.

Vierailija
7/7 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että jotkut viitsivät näille liikenteessä tolvaileville huomauttamaan. Tekevät työt muiden puolesta.

Jos puolestaan et tehnyt mitään väärää niin voit antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä