Muistatko ajan kun takskuskit ei raiskannu maksavia asiakkaitaan?
Kommentit (39)
Raiskaavatkohan ne wolttikuskit tilaamani ruuatkin?
No se, että nämä tekijät ei ole suomalaisia...
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti. Kebabrulla ainakin kannattaa tarkistaa...
Olen onnellinen, että ole eläkkeellä, koska työelämässä jouduin yöaikana kulkemaan usein taksilla aika pitkää kotimatkaa. Nykyään en enää uskaltaisi.
Pari muuta outoa tyyppiä sattui kohdalle, mutta ei koskaan mitään lähentelyä, vaikka ihan nuorena ja nättinä olin silloin aikoinaan (väittää kaverit )🤔
Monet kerrat olen harrastanut omasta aloitteesta seksiä taksin takapenkillä kuskin kanssa.
Kyllä muistan sen ajan. Silloin kuljettajat olivat suomalaisia.
Muistan ne ajat. Silloin taksit ajoi aina muutaman kilonetrin ylimääräistä ja huijasivat asiakkaita
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat olen harrastanut omasta aloitteesta seksiä taksin takapenkillä kuskin kanssa.
No etkä ole.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ne ajat. Silloin taksit ajoi aina muutaman kilonetrin ylimääräistä ja huijasivat asiakkaita
Kovin oli harvassa ne rehelliset taksikuskit silloin.
Muistan ajan ennen taksiuudistusta. Käytin taksia paljonkin. Kun sitten kerran kielitaidoton taksikuski alkoi yöllä viedä minua ihan väärään suuntaan ja väärälle alueelle, en enää uskaltanut käyttää taksia lainkaan.
Ostin auton.
Vierailija kirjoitti:
Oli suomalainen sekin taksikuski, joka raiskasi ja murhasi työkaverinsa.
Kyllähän menneinä vuosina sattui ja tapahtui. Varsinkin pimeissä takseissa. Raiskauksia ja jopa murhia.
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, ei tuota sentään AINA tapahtunut. Joskus kylläkin, valitettavasti.
Milloin sellainen aika mukamas oli?
1988 kotimainen taksikuski pyrki hyvin innokkaasti yökylään otettuani illalla taksin lentokentältä puistolaan. Pelastuin väitettyäni, että mieheni on kotona (ei ollut).
Te incelit ette tiedä, mitä suomalaismiehet on tehneet ja tekevät naisille. Me naiset tiedämme. Älkää tulko meille selittelemään.
Teillä ei ole aavistustakaan mutta omien raiskausfetissienne miettiminen kyllä kertoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Majoneesit ja hiv tulee kaupanpäälle, sekä tietenkin asuntosi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sellainen aika mukamas oli?
1988 kotimainen taksikuski pyrki hyvin innokkaasti yökylään otettuani illalla taksin lentokentältä puistolaan. Pelastuin väitettyäni, että mieheni on kotona (ei ollut).
Te incelit ette tiedä, mitä suomalaismiehet on tehneet ja tekevät naisille. Me naiset tiedämme. Älkää tulko meille selittelemään.
Teillä ei ole aavistustakaan mutta omien raiskausfetissienne miettiminen kyllä kertoo sen.
90-luvulla ala-asteella minua kosketteli viisikymppinen koulukyydin kuljettaja. Mutta sehän on näiden mielestä vain oikein ja luonnollista, kun oli oikean värinen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhin suomalainen laki säädettiin 1300-luvulla. Siinä kiellettiin naisiin kohdistuva seksuaalinen ja muu väkivalta.
Eli ilmiö oli olemassa ja varsin paha ongelma jo tuolloin.
Sehän on miestyypillinen rikoslaji.
Vierailija kirjoitti:
Ne runkkaa niihin.
Suomeen pitäisi perustaa vuohibordelleja.
Irak