Ilahtuisitko jos voittaisit arvonnasta Lidlin Harvest Basket perunamuusijauheet vuodeksi?
Kommentit (17)
Onko siellä oikeasti tollainen arvonta? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä oikeasti tollainen arvonta? 🤣
Ei, ap on lidlimuusihullu joka spämmää muusialoituksia.
Lidlin pottumuusijauhe on paras muusijauhe, jos jauheita käyttää.
En edes ottaisi osaa tuollaiseen kilpailuun. Mutta jos joku mielenhäiriö iskisi ja ottaisin osaa ja jopa voittaisin, veisin ne ruoka-apuun. Yhtään vähättelemättä avuntarvitsijoita, mutta ehkä joku käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
En ilahtuisi. Kerran söin jotain Lidlin jauhemuusia ja hitto kun se oli pahaa, tai pikemminkin täysin mautonta, kuin vettä olisi syönyt. En kyllä tiedä oliko tuota merkkiä. Tykkään enemmän niistä pakasteperunamuuseista (ei Lidlin), itse en ole muusia tehnyt ikinä enkä aiokaan.
Käytitkö valmistukseen ohjeen mukaan täysmaitoa, voita ja suolaa? Jos et, niin ei ihme ettei maistunut miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ilahtuisi. Kerran söin jotain Lidlin jauhemuusia ja hitto kun se oli pahaa, tai pikemminkin täysin mautonta, kuin vettä olisi syönyt. En kyllä tiedä oliko tuota merkkiä. Tykkään enemmän niistä pakasteperunamuuseista (ei Lidlin), itse en ole muusia tehnyt ikinä enkä aiokaan.
Käytitkö valmistukseen ohjeen mukaan täysmaitoa, voita ja suolaa? Jos et, niin ei ihme ettei maistunut miltään.
Rasvatonta maitoa, murena pansuolaa ja nokare margariinia.
Miksi vastaat vaikkei sulta kysytty. Siitä on niin kauan, etten muista tarkkaan. Mutta varmasti voin sanoa, etten kyllä täysmaitoa tai voita käyttänyt, suolaa kyllä. No ehkä oli sitten oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Olet tosi huono kokki :D
Lidlin muusijauhe ylivoimaisesti parasta mitä kaupasta saa
Olisin onnesta soikeana. Käytän Lidl muushia melkein joka päivä. Ihan parasta muushia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvatonta maitoa, murena pansuolaa ja nokare margariinia.
Miksi vastaat vaikkei sulta kysytty. Siitä on niin kauan, etten muista tarkkaan. Mutta varmasti voin sanoa, etten kyllä täysmaitoa tai voita käyttänyt, suolaa kyllä. No ehkä oli sitten oma moka.
Tein joskus harvest basketin pelkkään veteen ja suolaan, mautontahan siitä tuli
Mikä ettei. Parasta muusia mitä on tarjolla.
Tämä taitaakin olla liiterin mailostempausketju, kun kriittiset viestit poistatetaan.
En, hyi. Teen muusin perunoista, en jauheesta.
Montako kertaa vuodessa sitä pitäisi syödä?