Mitä lahjaksi konvehtirasian sijasta?
Konvehtirasia on kuulemma kaikkein tylsin ja mielikuvituksettomin joululahja. Mutta mitä ihmettä oikein sitten pitäisi ostaa joululahjaksi ihmiselle, joka ei oikein harrasta mitään tai jolla ei ole mitään erityisiä kiinnostuksenkohteita ja jolla niin sanotusti on jo kaikkea. Etenkin kun lahjabudjetti on rajallinen, ja esimerkiksi alkoholia hän ei juurikaan käytä, ja enkä ole lainkaan varma mistä juomista hän voisi pitää
Kommentit (33)
Siis mitä nää ehdotuksen on? Suklaarasia maksaa jonkun 5-10€, ja täällä ehdotellaan jotain herkkukoreja ym sikakallista sen sijaan. Kuulostaa ahneelta
no rasiallisen konvehteja annat, vaikka muovipussissa. Enempi niistä on iloa kuin tyhjästä konvehtirasiasta
Vessapaperia. Sille on kaikilla käyttöä.
Ihminen jolla on jo kaikkea ei tarvitse mitään. Itselläni on kaikkea mitä tarvitsen mutta silti ei uskota etten halua lahjaksi yhtään mitään vaan tuodaan kuitenkin jotain suklaata tai juustoja vaikka sanon että minä en tarvitse lahjoja.
Minkä takia sinä piittaat jonkun ulkopuolisen mielipiteestä, onko se tylsä tai muuta? Jos on suklaa ennenkin kelvannut, miksi se nyt ei muka hänelle kelpaisi?
Itse tykkään suklaasta ja ostan ja saan konvehteja lahjaksi. Joulu ilman konvehteja ei olisi joulu. Suklaa on juuri sellainen neutraali lahja, jonka voi antaa, jos ei tiedä toisen elämästä ja lahjatoiveista tarpeeksi. Samoin joulukukan antaminen voi olla sellainen lahja. Tai kahvipaketin.
Muille olen joskus ostanut kalliimpia ja erilaisempia konvehteja, muita kuin nämä perinteiset Pandan rasiat, kaksikerroslootat, Geishat, Fazerit sun muut vastaavat, kuten käsintehtyjä ym. konvehteja.
Lahjakortti jalka- tai kasvohoitoon. Jalkahoito on suositeltavampi, ettei saaja ala ajatella, että naamassa on sinun mielestä jotain vikaa. Tai lahjakortti spahan, jossa voi valita itse, mihin hoitoon tai hierontaan menee. Tai lahjakortti ruokaravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sille vaikka käpy.
Tää on hyvä idea! Takuuvarmasti ei ole hänellä vielä käpyä ja tuskin kukaan muu hoksaa sitä lahjaksi antaa.
Jos ideaa jalostetaan vähän, niin kävystä voisi askarrella paskarrella vaikka poron. Petteri Punakuonon.
Se toisi joulumielen!
Vierailija kirjoitti:
Jotain hyviä juustoja. Sellaisia pieniä paketteja vaikka pari kappaletta. Tai joku laadukkaampi erikoisglögi, aikoinaan oli lakkaglögiä alkoholittomana. Luultavasti joku tuollainen voisi olla hyvä.
No ei nyt ainakaan mitään glögejä. Ennemmin sitten se konvehtirasia. Aikuiset harvemmin mitään mehuja (glögejä) tykkää muuten vaan juoda.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti jalka- tai kasvohoitoon. Jalkahoito on suositeltavampi, ettei saaja ala ajatella, että naamassa on sinun mielestä jotain vikaa. Tai lahjakortti spahan, jossa voi valita itse, mihin hoitoon tai hierontaan menee. Tai lahjakortti ruokaravintolaan.
EI.
Eläin lahjaksi pyytämättä? No ei ikinä.