Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten LOPETTAA laihduttaminen/laihtuminen?

Vierailija
22.09.2008 |

Olen vuoden aikana laihtunut n. 17 kg (87 -> 70 kg), ei mitään Painonvartijoita tai Kiloklubeja, aloin vaan liikkua säännöllisesti (kävelyä 3-5 kertaa viikossa ja fyysinen työ) ja syödä pienempiä annoksia ja enemmän kasviksia ym. Nyt olen siinä painossa johon halusin ja tässä haluaisin pysyä, mutta paino senkun laskee vaan, hitaasti mutta varmasti :O En ikipäivänä vähentäisi liikkumista, se on aikamoinen henkireikä. En myöskään pysty lisäämään syömistä, isot annokset saavat huonovointiseksi enkä halua ahtaa lisää rasvaa ja sokeria vaikka herkuttelenkin silloin tällöin ihan hyvällä omallatunnolla. Millä siis saisin painon jämähtämään tähän? Jotain ylimääräisiä välipaloja? Ongelma tämäkin. Vuosikausia kamppailin kun en saanut painoa laskusuuntaan millään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs 165/49. Haluaisin muutaman kilon lisää, mutta sepäs onkin helpommin sanottu kuin tehty. Ruokavalioni on nimittäin erittäin terveellinen ja tosiaan ruoka tyyliin nakit ja ranskikset saa voimaan pahoin. Nyt imetyksen aikana kilot sitten jopa tippuvat. Olen sitten yrittänyt mussuttaa suklaata iltaisin, jottei vaatteet ihan tippuisi päältä, eikä sekään tunnu hyvältä. RAsvaa olen juuston lisäksi lisännyt leivän päälle jne... mutta kiloja ei tule, kun elimistö pakottaa syömään terveellisesti ja liikunta on henkireikä.

Päätinkin panostaa lihaskunnon kehittämiseen, koska toisaalta lihomisen seurauksena olisi vain läski maha - tuskin ne ihrat ekana rintoihin kuitenkaan menisi, mitä toivoisin.

Vierailija
2/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oireile anorektisesti, niin ehkä ei ole syytä huoleen. Ihminen ei voi ihan mielivaltaisesti päättää normaalipainoaan kilon tarkkuudella, vaan paino asettuu pitkällä aikavälillä tiettyyn tasoon, muutaman kilon poikkeamilla suuntaan ja toiseen.

Terveillä elämäntavoilla saatat hoikistua vielä tuosta 70 kilostakin. Mutta huolehdi että syöt tarpeeksi proteiinia ja terveellisiä hiilihydraatteja, niin saat energiaa riittävästi jos on ruumiillinen työ. Oma vointi kertoo aika hyvin sen, onko ruokavalio kunnossa. Vuosi on kuitenkin aika lyhyt aika, niin anna keholle aikaa hakea se ideaalipaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään anoreksiaan tai muuhun häiriöön viittaavaa, mielestäni syön nyt terveellisesti ja monipuolisesti, entisen mässäilyn ja herkkulinjan jälkeen. No, katsotaan mihin tämä asettuu :) Toivottavasti ei enää paljon katoa...

ap

Vierailija
4/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin samat mitat kuin sulla!

Minäkin olen yrittänyt saada kiloja lisää. Mulle kyllä maistuu epäterveellinenkin ruoka+karkit ym. Enimmäkseen syön kyllä terveellisesti ja paljon.

Vierailija
5/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon öljyä salaattiin.