Onko pizza- vai tacoperjantai?
Kommentit (26)
Mitä eroa on tacolla ja tortillalla? Molemmissa lätyn sisällä proteiinia ja rehuja. Onko niin, että taco on "avoin" ja tortillaan kääritään ne sisälmykset? Jos näin, niin minulla on tortillaperjantai ja myös lauantai, koska otin pussillisen (sis. kaksi tortillaa) sulamaan. Jauhelihaa, runsaasti sipulia ja rehusuikaleita ja ehdottamasti extra-hottia "kastiketta", joskus myös piripiriä, mahdollisimman mausteista ja "hottia".
Vitsaperjantai puolison pyynnöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tasan viikko sitten tuli syötyä ainoastaan pizzaa pari päivää, joten ei tee mieli.
Mä voisin kyllä syödä pizzaa joka päivä, varmaan aika pitkäänkin😋🍕
Jotain tacoa pitää pitää yllä, joten hain kiinalaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan viikko sitten tuli syötyä ainoastaan pizzaa pari päivää, joten ei tee mieli.
Mä voisin kyllä syödä pizzaa joka päivä, varmaan aika pitkäänkin😋🍕
Mä söin perjantaina yhden pellillisen ja sen lisäksi puolipellillistä pizzaa. Lauantaina puolipellillistä pizzaa ja toiset vielä tilasi kotipizzasta pizzaa, kun saapuivat reissusta kotiin ja tietenkin itsellenikin. Pari päivää sitten söin taas pizzaa, joten liika on liikaa.
Puuroperjantai. Pitkä työputki takana ja kaikki ruoka syöty enkä kauppaan jaksa enää tänää lähteä. Kaurapuuroa, mustikoita, teetä. Huomenna täytän kaapit ja syön hyvin.