Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pizza- vai tacoperjantai?

Vierailija
19.09.2025 |

pizza

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroperjantai. Pitkä työputki takana ja kaikki ruoka syöty enkä kauppaan jaksa enää tänää lähteä. Kaurapuuroa, mustikoita, teetä. Huomenna täytän kaapit ja syön hyvin.

Vierailija
22/26 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on tacolla ja tortillalla? Molemmissa lätyn sisällä proteiinia ja rehuja. Onko niin, että taco on "avoin" ja tortillaan kääritään ne sisälmykset?  Jos näin, niin minulla on tortillaperjantai ja myös lauantai, koska otin pussillisen (sis. kaksi tortillaa) sulamaan. Jauhelihaa, runsaasti sipulia ja rehusuikaleita ja ehdottamasti extra-hottia "kastiketta", joskus myös piripiriä, mahdollisimman mausteista ja "hottia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsaperjantai puolison pyynnöstä.

Vierailija
24/26 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan viikko sitten tuli syötyä ainoastaan pizzaa pari päivää, joten ei tee mieli.

Mä voisin kyllä syödä pizzaa joka päivä, varmaan aika pitkäänkin😋🍕

Vierailija
25/26 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tacoa pitää pitää yllä, joten hain kiinalaista

Vierailija
26/26 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasan viikko sitten tuli syötyä ainoastaan pizzaa pari päivää, joten ei tee mieli.

Mä voisin kyllä syödä pizzaa joka päivä, varmaan aika pitkäänkin😋🍕

Mä söin perjantaina yhden pellillisen ja sen lisäksi puolipellillistä pizzaa. Lauantaina puolipellillistä pizzaa ja toiset vielä tilasi kotipizzasta pizzaa, kun saapuivat reissusta kotiin ja tietenkin itsellenikin. Pari päivää sitten söin taas pizzaa, joten liika on liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän