Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies sai reilu vuosi sitten uuden kumppaninsa kanssa lapsen.

Vierailija
19.09.2025 |

Nyt hän hehkuttaa Facebookissa sitä, että miten suuri onni hänelle on suotu, että hän viimeinkin melko korkeassa iässä (reilut 50-vuotiaana) tuli isäksi ja sai lapsen. Kuinka ihmeellistä se on, että hänellä viimeinkin on oma lapsi, kun hän jo luuli jäävänsä lapsettomaksi.

Minua ihmetyttää, että mitä ihmettä tämä on, että hänellä viimeinkin on lapsi? Meillä on hänen kanssaan 3 lasta, joista vanhin on nyt parikymppinen. Mies tuli ensimmäisen kerran isäksi jo reilut 30-vuotiaana ja hänellä on 4 lasta, mutta hän hehkuttaa Facebookissa onneaan siitä, että hän nyt on viimein isä ja hänellä on nyt lapsi. Mies kuitenkin tapaa minun ja hänen yhteisiä lapsia ja meidän nuorin lapsi on säännöllisesti isänsä luona viikonloppuisin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä minä haluaisin tietää jos vanhempi, jota luulin vanhemmaksi on sitä mieltä, että en ole hänen lapsensa, jos noin avoimesti siitä sosiaalisessa mediassa huutelee. 

Vierailija
22/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuosta mustasukkaisuudesta. Vaikka hän oliskin jättänyt, voi hän hyvinkin olla katkera ja mustasukkainen. Tuo alkaa haiskahtaa nyt kuitenkin tahalliselta sinun kiusaamiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä minä haluaisin tietää jos vanhempi, jota luulin vanhemmaksi on sitä mieltä, että en ole hänen lapsensa, jos noin avoimesti siitä sosiaalisessa mediassa huutelee. 

Oletko sinä nyt esim. 12-vuotias?

Vierailija
24/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena kyllä. Lapsena et. Siinä on vissiin ero. Lapsi ei osaa käsitellä tuollaista. Eikä hänen kuulu sekoittua äidin ja isän ristiriitoihin. 

Vierailija
25/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä onnittelukortti ja vähän rahulia.

Vierailija
26/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin varmaan niin vittumainen, että kirjoittaisin postaukseen "minne ne 3 ensimmäistä unohtuivat".

Vierailija
27/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinkin, viimein, viimeinkin, viimein... Voisitko vielä kerran toistaa, että hän on viimeinkin isä? Oliko facepäivitys yhtä sekava kuin aloituksesi? Ehkä he ovat yrittäneet lasta jo jonkin aikaa, ja siksi VIIMENKIN isä. Ehkä päivityksen sanamuoto vähän pielessä, niin kuin aloituksessasikin (lueppa se ääneen).

Ap on välillä raskaana ja 15v. Exäkin oli varmaa DI Porvoosta.

Vierailija
28/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena kyllä. Lapsena et. Siinä on vissiin ero. Lapsi ei osaa käsitellä tuollaista. Eikä hänen kuulu sekoittua äidin ja isän ristiriitoihin. 

Vanhin lapsista jo parikymppinen. 

Vierailija
29/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän siis kirjoittelee sinne Facebookiin, että viimeinkin hän on tullut isäksi vaikka oli jo varma, että ei tule tapaamaan naista, jonka kanssa hän saa lapsia. Että hän ei tule koskaan kokemaan sitä onnea, että hänellä olisi oikeasti oma lapsi ja että joku sanoo häntä isäksi kuten ilmeisesti se uusin lapsi tekee. Viimeinkin hän kokee sen, että hänellä on puoliso ja lapsi, mitä hän on toivonut pitkään jo nuoresta, mutta toive ei ole toteutunut. Vaikka hän oli kanssani yli 10 vuotta parisuhteessa ja saimme yhdessä 3 yhteistä lasta, niin hän kirjoittaa Facebookissa, että vasta nyt kun hän tapasi nykyisen puolison hän on viimeinkin parisuhteessa ja kun tuo hänen neljäs lapsi syntyi, niin viimeinkin hän on isä. Että viimeinkin hänellä on oikeasti oma lapsi. Vaikka meillä on hänen kanssaan 3 lasta. Nuorinkin, tällä hetkellä 12-vuotias on isänsä luona tällä hetkellä isänsä luona.

No ei millään pahalla, mutta jos tää on oikeasti aloittajan kirjoittama niin nyt on kyllä niin toisteleva ja jotenkin raskaasti kirjoitettu, etten enää tiedä mitä uskoa.

Vierailija
30/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhin lapsista jo parikymppinen. 

Ja hän näkee postauksen itse. Äidin ei tarvitse siihen sekaantua. Lapsien pitää saada päättää itse millainen vanhempi on, ilman toisen puuttumista. 

Vierailija
31/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen. Kyseessä ihan avoin kirjoitus uutiseksi kaikille eikä mikään henkilökohtainen viesti tai ap:n oletus. 

Vierailija
32/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa eksäsi kohdalla syytä, mutta erästä sukulaisen avopuolisoa ihmettelen. Tuo on postannut someen useamman kerran onnestaan saada lapsia ja kuinka "en uskonut tätä onnea saavani" ja "tiedän, etteivät kaikki ole yhtä onnekkaita" yms. tyyppistä. Olen aivan pihalla. Kirjoituksista tulee mieleen, että lapsi on heille eka ja tämä nainen kokee vihdoin saavansa kaiken elämässään eli lapsen jne. Sillähän on lapsi valmiiksi. Käytännössä on hylännyt esikoisensa, koska ei tapaa juuri koskaan. 

Vierailija
33/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä jakaisin kuvakaappauksen siitä päivityksestä kommentilla, että eikö mies ole huomannut, että hänellä on ennestään 3 lasta. Ainakin yhteiset tutut näkisivät, mikä mies on miehiään.

Vierailija
34/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän on vain heikko kirjoittamaan. Näitä on, jotka toistavat pienessä tekstinpätkässä neljäkin kertaa viimeinkin-sanaa. Minulla on eräs fb-kaveri, joka laittaa joka toiseen julkaisuun sanan huh. Esim. huh kun oli raskas työviikko tai että selvisipä sekin asia, huh!

Vierailija
35/35 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin toivoa, että sinun ja exäsi yhteiset lapset eivät saisi luettavakseen tuota hehkutusta, mutta turha toivo se tietysti on. Harmittaa lastenne puolesta. Sinuna ein reagoisi mitenkään, enkä lapsillekaan puhuisi asiasta. Koeta kestää! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän