Kävin tuttavalle myymässä yhden takin ja ovelle asti haisi uunimakkara ja einesmuusi. meinasin oksentaa.
onneksi meillä on varattu etanoita alkupalaksi, pääruokana peruna tryffeleitä ja kuhaa valkoviinikastikkeessa. Näköjään todellisia juntteja on suomessa.
Kommentit (30)
Teillä on korkeintaan munaa pillumehussa.
Gyrkky sälääddi ja eines myysi.
Nämi nämi.
Myit takin.
Jos sun kaveri ei ois ostanut sitä. Se olisi taas illalla istunut kaupungin kalleimmassa ravintolassa. Vetämässä alkupalaksi etanan palan gourmet muodossa ja 129 euron viinipullon kera.
Mikskä sää ny se eltaatuneen rotsis myit eihä sul oo pikkurahast puutetta.
Olin syömässä uunimakkaraa ja einesmuusia kun tuttava tuli myymään minulle kaupittelemaansa ällöttävää takkia. Säälistä ostin koska kyseinen henkilö haaskaa kaikki rahansa liian kalliiseen ruokaan. Ruma takki, meinasin oksentaa.
Tuu hakeen takkis pois, se haisee liikaa sinulle!
T. Ent ystävä
1. Sulla ei ole tuttavia eikä kavereita 2. Sun köyhäinavusta aikoinaan ilmaiseksi saamiasi vaatteita ei kukaan osta 3. Sinä syöt sitä mitä ruoka-avusta ilmaiseksi saa.
Järkyttävää, kamala juttu. Skandaali. Et mene enää sinne. Toisaalta etana ei ole ihmisen ruokaa, ota simpukkaa. Tryffeleitä minäkin söisin, kokeeksi.
Ap:lla on pers**ssään pussimuusia. Tuo pussimuusi on jonkinlainen vastustamaton pakkomielle hänelle. Ymmärtäähän sen kun yksiön seinät alkaa lähestyä. Ap:lla on maksuvaikeuksien vuoksi sähkötkin katkaistu niin ettei edes pussimuusia voi syödä.
Mistä tunnistit einesmuusin hajun? Onko enemmänkin sellaisen syömisestä kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Teillä on korkeintaan munaa pillumehussa.
Noin minäkin ajattelen. Nää saatanan nirppanokst ovat joka päivä täällä arvostelemassa sapuskoita oli se sit minun lautasella tai naspurilla. Keuhkotaan mitä botoxihuulet vetävät. Se on sama mitä syö nälkä siirtyy hyvän matkaa eteen päin. Mut tulee se aika vielä että kelpaa vaikka paistetut munuaiset tai maksalaatikko ja sekin kylmänä.
Joo myin kaverille super kalliin merkkitakin säälistä puoli ilmaiseksi, koska ei sillä kuitenkaan olisi varaa ostaa sitä.
ap
Noin herkkänä ihmisenä sinun kannattaa pysytellä kotona neljän seinän sisällä.