Suosittele kirjaa elämämkoululaiselle, joka osaa lukea melko hyvin
Ei ymmärrä sivistyssanoja, mutta lukee muuten aika hyvin. Jotkut pitkät sanat tuottavat vaikeuksia. Pitää olla jännä kirja että mielenkiinto säilyy.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pekka Routalempi: Mies katsomassa ruohon kasvua
Se on hyvin jännä kirja.
Sinuhe egyptiläinen. Ainoita kirjoja joka on itsellä jäänyt kesken koska oli niin tylsä. Ja olen lukenut laidasta laitaan paljon. Mm.sen Iijoki-sarjan jo parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Sinuhe egyptiläinen. Ainoita kirjoja joka on itsellä jäänyt kesken koska oli niin tylsä. Ja olen lukenut laidasta laitaan paljon. Mm.sen Iijoki-sarjan jo parikymppisenä.
Luin Sinuhen loppuun, mutta vain koska se oli lukion lukutehtävänä. Se oli kyllä oikea koettelemus, ja etenkin kun sitä oli etukäteen hehkutettu aivan mahtavana kirjana. No ei iskenyt.
Rokkistarojen elämänkertoja. Niissä puhutaan seksistä, huumeista ja naisista, nuo on elämämkoululaisten lempijuttuja. Ovat helppolukuisia ja yleensä niissä on vielä paljon värikkäitä kuvia. Voi vaikka yhdessä lukea ja katsoa tunnetko kuka tuossa kuvassa on, onko se Tommy Lee? Oi kun olet fiksu kun heti tunsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin Sinuhen loppuun, mutta vain koska se oli lukion lukutehtävänä. Se oli kyllä oikea koettelemus, ja etenkin kun sitä oli etukäteen hehkutettu aivan mahtavana kirjana. No ei iskenyt.
Toinen joka jäi kesken oli Taru sormusten herrasta.
Anna Kontulan Pikkuporvarit. Varmasti viihdyttävää luettavaa myös "elämämkoululaiselle".
Vierailija kirjoitti:
Rokkistarojen elämänkertoja. Niissä puhutaan seksistä, huumeista ja naisista, nuo on elämämkoululaisten lempijuttuja. Ovat helppolukuisia ja yleensä niissä on vielä paljon värikkäitä kuvia. Voi vaikka yhdessä lukea ja katsoa tunnetko kuka tuossa kuvassa on, onko se Tommy Lee? Oi kun olet fiksu kun heti tunsit.
Sami Yaffan elämänkerta on ihan mielenkiintoista luettavaa.
Alastalon salissa, Iijoki-sarja aikajärjestyksessä