Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset joiden mielestä itsestään huolen pitäminen tarkoittaa kampaajakäyntejä, kynsihoitoja, huolellista meikkaamista yms.

Vierailija
18.09.2025 |

Samaan aikaan elämäntavat saattavat olla epäterveelliset, ylensyöntiä, viinin lipittämistä, liikkumattomuutta. Mulle itsestäni huolen pitäminen tarkoittaa ensisijaisesti terveellisiä elämäntapoja eikä kosmetiikka liity siihen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Haluatko mitalin?

Vierailija
2/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Haluatko mitalin?

Minä voin laulaa. Toiveita vai käykö we are the champions.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturissa käyn, mutten kynsihoidossa, enkä meikkaa. M38

Vierailija
4/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen mielestä itsestään huolehtiva nainen voi olla röökiä ja siideriä ahkerasti vetävä sohvaperuna, kunhan nainen meikkaa ja ei ole ylipainoinen.

Vierailija
5/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen mielestä itsestään huolehtiva nainen voi olla röökiä ja siideriä ahkerasti vetävä sohvaperuna, kunhan nainen meikkaa ja ei ole ylipainoinen.

No ei kovin monen. Mutta hoikka, paljon liikkuva nainen, joka lukee ja harrastaa paljon ja jolla on meikitön, freesi iho ja siistit, lyhyet, lakattomat kynnet, on useimpien mielestä itsestään huolta pitävä nainen.

Vierailija
6/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kovin monen. Mutta hoikka, paljon liikkuva nainen, joka lukee ja harrastaa paljon ja jolla on meikitön, freesi iho ja siistit, lyhyet, lakattomat kynnet, on useimpien mielestä itsestään huolta pitävä nainen.

Et voi tietää onko useimpien mielestä. Mutta omasta mielestäsi on, koska olet itse tällainen, ja perustit ketjun saadaksesi kehua itseäsi.

Vierailija
7/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ihmisillä on eri näkemys huolehtimisasiasta, riippuen siitä, mitä kukin arvostaa.

En minäkään kynsiä, meikkaamista yms. ulkoista järin paljon pidä itsestä huolehtimisena, vaan enempikin ehostamisena ja kaunistamisena. Sen sijaan terveellinen syöminen, ulkoilu, riittävä nukkuminen, henkinen hyvinvointi yms. ovat minun mielestäni itsestä huolehtimista.

Vierailija
8/8 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää onko useimpien mielestä. Mutta omasta mielestäsi on, koska olet itse tällainen, ja perustit ketjun saadaksesi kehua itseäsi.

En ole ap. Itse käyn säännöllisesti kampaajalla ja laitan kolmen viikon välein kynsiin geelilakkauksen, sellaisen hillityn, yksivärisen. Ja käytän laadukkaita ihonhoitotuotteita ja käyn kasvohoidoissa. Lisäksi syön terveellisesti ja liikun paljon enkä polta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi