Missä asioissa tunnet olevasi erilainen kuin useimmat ihmiset?
Ehkä näitä on jokaisella, vai tunteeko joku olevansa kaikin tavoin tavallinen?
Kommentit (26)
Olen erittäin, erittäin pitkävihainen. Lisäksi olen niin introvertti että se pelottaa itseänikin koska olen tulossa vanhaksi ja jossain vaiheessa tulen tarvitsemaan muiden tukea. Kuka minua haluaisikaan auttaa kun olen aina karkottanut kaikki läheltäni koska en siedä kenenkään seuraa.
Muiden ihmisten tunteet vaikuttavat aika laimeilta eivätkä he näytä olevan kovin kiinnostuneita mistään. Heillä on myös valtavan hyvä itsekuri. Useimmilla on myös huono muisti ja he pitävät harvoin lupauksensa.
En viitsi olla itkemässä ja raivoamassa epäreiluudesta maailmassa. Saisin omastakin puolestani olla aina todella katkera.
Kun tulee töissä paha asia vastaan ja ikä väsyttää, kokoan aina itseni.
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten tunteet vaikuttavat aika laimeilta eivätkä he näytä olevan kovin kiinnostuneita mistään. Heillä on myös valtavan hyvä itsekuri. Useimmilla on myös huono muisti ja he pitävät harvoin lupauksensa.
Siinähän se onnellisen elämän resepti olikin.
Vierailija kirjoitti:
Olen epätavallisen oikeudenmukainen ja välittävä. Minulle ei ole sama vahingoittuiko vaikka joku pieneläin tiellä. Ihmiset ovat kaksijakoinen asia mutta kaltoinkohdeltuja puolustan aina. Tunnistan hyvin ihmisten käyttäytymismalleja ja sanatonta viestintää. Joitakin kertoja nähnyt enneunia tai tiloja. On paljonkin erilaisuutta mutta luulen että jokaisella jotain. Minulla intuinaatio ja elämän arvostaminen ja puolustaminen kaikissa muodoissa. En hyväksy aborttia (ja on meitä onneksi muitakin se on ilmennyt kommenttiketjuista vaikka liian vähän silti).
Miten voit sanoa puolustavasi elämää, jos vastustat aborttia? Te kristityt ajattelette tuon asian jotenkin perverssin nurinkurisesti. Miehen siemennesteen tippa on arvokkaampi kuin kokonaisen (sivistyneen, koulutetun) aikuisen naisen henki. Tuo on vihaa, ei välittämistä.
Olen vilpitön, en juo, en pidä juhlista, viihdyn hyvin yksin, en omista eläimiä, enkä telkkaria, en ymmärrä ylenpaattista harrastamista, matkustelua, kuluttamista, en täplää puhelinta bussissa jne...
N50