Mistä näitä uhkaavia raportteja syntyy....
Juuri luin Lauri Nurmen IL kirjoituksen tulevaisuuden skenaarioista. Menin samantien eduskunnan sivuille ja kyllähän siellä massiivinen opus oli taas laadittu. Minä olen 62 v ja en kyllä aio nyt alkaa pelkäämään mitä tapahtuu 2045 tai siinä paikkeilla. Kyllä luulisi olevan tarpeellisempaakin uutisoitavaa. Kukahan tuonkin skenaario opuksen on laatinut? Löysin vain jonkun sihteerin nimen. Kyllä ketuttaa jatkuva lietsominen milloin mistäkin. Kannattaisi keskittyä myönteisiin asioihin välillä. Jos elämä on pelkkaa kauhua, ei sitä kauaa jaksa.
Minulla on ikäviä kokemuksia tarpeeksi omasta takaa; yli 10 vuotta työttömänä, isän ja ex- miehen kuolemat henkirikoksissa. Siinä on kylliksi yhdelle elämälle. Lisätään vielä äidin saama häätö kodista, siskon itsariyritykset. Rauhallista syksyä ihmisille.
Kommentit (2)
Vaikka muuta ei saataisi kaupaksi niin vessapaperia on mentävä edes korimarkkinoille.
Kauhu- ja uhkakuvilla on helppo rahastaa, toisaalta myös ihmisten fokus päivän polttavista kysymyksistä voidaan siirtää toisaalle näppärästi.