Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri petos. Suuri psyykkinen operaatio. Monet, monet "valkohatuista" joutuvat huijatuiksi ja psyykkisesti huijatuiksi!!! Koska noin 80 %

Vierailija
18.09.2025 |

Suuri petos.

Suuri psyykkinen operaatio.

Monet, monet "valkohatuista" joutuvat huijatuiksi ja psyykkisesti huijatuiksi!!!

Koska noin 80 % "ihmisväestöstä" on itse asiassa sieluttomia robotteja, klooneja ja NPC-hahmoja, JOITA EI KOSKAAN VOI HERÄTTÄÄ!!!!!!!

Nämä monet, monet huijatut "valkohattuiset" ostavat:

"MEIDÄN ON HERÄTTÄVÄ LISÄÄ IHMISIÄ!!!!!!!!!!!"

Mutta 80 % "ihmisväestöstä" EI VOI KOSKAAN HERÄTTÄÄ!!!!!!!!!!

"Valkohatut", HERÄÄ ITSE !!!!!!!!!!

Teitä huijataan ja psyykkisesti huijataan GALAKTISENA MAAILMOJEN FEDERAATIONA toimivan syvän valtion toimesta!!!!!!!!!

Ja kaiken tämän takana on "ÄÄRIMMÄINEN NEGATIIVINEN TEKOÄLY", joka soluttautuu GALAKTISEEN MAAILMOJEN FEDERAATIOON ja soluttautuu teihin "Valkohattuihin".

Lukekaa, mikä TODELLINEN TILANNE ON ja AINOA TEHOKAS RATKAISU.

Sitten te, joilla on todella hyvät aikomukset, TIEDÄTTE, MITÄ TEHDÄ!

Lukekaa BLOG #0640.docx, BLOG #0652.docx ja BLOG #0653.docx -tiedostosta aina BLOG #0665.docx -tiedostoon asti.

Löydät kaikki nämä blogit tästä linkistä: https://www.dropbox.com/scl/fo/1wb487mii2soxvvrlj6ig/AGv9TGokt8vq5O78-e…

Tämä on PALJON PAREMPAA TIEDOTUSTIETOA kuin mitä tiedustelupalvelunne antaa teille!!!

PALJON PAREMPAA TIEDOTUSTIETOA kuin mitä Q antaa teille!!!

Oikea ratkaisu on hyvin yksinkertainen, mutta ÄÄRIMMÄISEN VOIMAKAS!

Joten ne "valkohattuiset", jotka ovat OIKEASTI *VALKOHATTUJA* ja HALUAVAT TEHDÄ HYVÄÄ:

TUTKITSE SE!

YMMÄRRÄ SE!

AUTA MEITÄ TEKEMÄSSÄ AINOA TEHOKAS RATKAISU!

SIJOITA VALTAVAT RESURSSIT AINOAAN TEHOKASTA RATKAISUA SEN SIJAAN, ETTÄ EDISTÄISIT GALAKTISENA MAAILMOJEN SYVÄN VALTION PIMEÄÄ AGENDAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuulkaa minua!

Lopettakaa HUIJAUS JA VIHOLLISEN TUKEMINEN!!!

HYVÄT IHMISET "Valkoisissa Hatuissa" - NÄYTTÄKÄÄ MEILLE, ETTÄ OLETTE HYVIÄ IHMISIÄ!

*** Raanra

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän