Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eskari-ikäisestä ei makseta kodinhoidontuen sisarus osaa?

Vierailija
10.04.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei aina ole kivaa ja reilua.

Minusta on vielä kökömpää se, että kela ei tunne kuin nelihenkisen (=kaksilapsisen) perheen kotihoidontuessa. Aivan kun ne muut lapset olisivat ilmaisia...

Vierailija
2/15 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina oppii uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tulis rahaa ja se olis jopa oikeudenmukaista!

Vierailija
4/15 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en koe lapselleni oikeudenmukaiseksi joutua tarhaan. Enkä varsinkaan itselleni oikeudenmukaiseksi sitä eten saisi olla lapseni kanssa niin paljon kuin haluan.

Vierailija
5/15 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun muistan joskus lukeneeni että alle kouluikäisestä lapsesta saa sisarosan. Esikoulu=kouluikäinen??? Toihan on vähän sama kun vie lapset seurakunnan kerhoon ja perusteltaisiin että lapsi on hoidossa siellä. No, turha se on tuulimyllyjä vastaan taistella ;) -ap

Vierailija
6/15 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kela ei tunne kuin nelihenkisen (=kaksilapsisen) perheen kotihoidontuessa. Aivan kun ne muut lapset olisivat ilmaisia...

Kyllä eskari-ikäisestä pitäisi maksaa sisarkorotus, ei ole vielä kouluikäinen. Ymmärtääkseni korotus kuuluu maksaa heinäkuun loppuun jos elokuussa aloittaa ensimmäisen luokan. Otappa yhteyttä Kelaan ja puhu asiasta.

Vierailija
7/15 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on eskarissa ja maksu tulee heinäkuun loppuun asti.

Ota ap yhteys kelaan.

Vierailija
8/15 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon, että ap:n lapsi pääsisi opetukseen mahd. pian. Ja mikä helvetin kodinhoidontuki. Kodinhoidosta ei makseta mitään - kotihoidosta kylläkin.

Vierailija
9/15 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 3 lasta joista vanhin on puolipäiväisenä eskarissa.

Vierailija
10/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niistä muistakin lapsista saa sen sisarusosan, jos ei ole hoidossa jne.

Vierailija
11/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myöntää samalla, että oli unohtanut tuon että alle kouluikäisistä sisaruksista saa sisarkorotuksen, vaikka heitä olisi useampikin! Meillä kun on kolme lasta, joista yksi jo iso koululainen ja kaksi vielä alle 3 v.

Vierailija
12/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tästä aivan varma sillä se raha käytettiin taksikyytien maksamiseen.

Vierailija
13/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä en koe lapselleni oikeudenmukaiseksi joutua tarhaan. Enkä varsinkaan itselleni oikeudenmukaiseksi sitä eten saisi olla lapseni kanssa niin paljon kuin haluan.

Vierailija
14/15 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni pääsevät kyllä muiden ihmisten ja lasten seuraan, esikoinen esikoulussa ja kavereilla sekä puistoissa ja pienemmät puistoissa, kavereilla, avoinkerhossa ja keskimmäinen lisäksi omassa " isojen" kerhossa :)

Ehkä itsekäs mutta lapsensa kotona mielellään hoitava, silti muiden seuraan " päästävä" äiti :)

Vierailija
15/15 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kodinhoidosta ei makseta mitään - kotihoidosta kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän