Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette traktaatteja jakavista uskovaisista?

Vierailija
18.09.2025 |

itse olin tällainen nuorena, uskoontultuani tuli tarve evankeloida kaikkia ihmisiä kaduilla ja jaoin opiskelujen ohella aina koko ajan trakuja ja evankelioin ja rukoilin päivät päästytykseen kielillä tuntikausia. 

elämä oli hienoa. kai. mutta

se trakujen jakaminen tuntuu nyt vanhempana ihan naurettavalta humpuukilta. meitä oli työttömiä miehiä Turun torilla jakamassa trakuja joka päivä ja tuhansia trakuja oli aina maassa kun ihmiset heittivät niitä pois. samat ihmiset saivat trakuja joka päivä.

s eoli monella työttömälle uskovalle "ikään kuin työ", trakujen jakaminen

en vaan jaksa uskoa tuohon enää. enkä usko siihenkään ehkä että pakotetaan ihmisiä kadulla tunnustamaan rukouksessa Jeesus Herraksi. Osa voi jopa oikeasti toimiakin, itse sain 12 vuoden aikana jopa yhden ihmisen käännytettyä uskoon näin kadulla ja on tuo vieläkin uskossa

uskon Jumalan voimaan nykyään ja hengessä sotimiseen, en trakuihin. 

tv Mooses the Apostol

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että et sinäkään tykkäisi jos alkaisin kadulla paasaamaan sinulle omista mielipiteistäni ja uskomuksistani, ja vielä väittäisin, että tulet kärsimään jos et ole samaa mieltä kanssani.

Traktaatit ovat pelkkää luonnonvarojen tuhlausta.

Ja nuo reppanat jotka olet pakottanut kadulla rukoilemaan, ovat pettyneet karvaasti, kun elämä ei muutukaan ja Jeesusta ei näy missään vaikka lupasit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän