Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ikävöin ihmistä joka myös halveksun?

Vierailija
17.09.2025 |

Minulle välittäminen näkyy sanoissa ja lauseissa, myös teoissa. Arvostan rehellisyyttä ja aitoutta. En hyväksy välinpitämättömyyttä. Minulle oikeudenmukaisuus ja empatia ovat äärettömän tärkeitä. Haluan suhteen jossa on syvyyttä ja syvällisyyttä.

Tuo mies on lähinnä vastakohta itsestäni. Hälle tärkeää on suhteen keveys. Hän ei koe loukkauksia merkitykselliseksi, jos ei tarkoittanut pahaa. Hän ei halua käsitellä asioita syvällisesti. Hänelle riittää ns. hyvä suhde, kunhan on paperilla kaikki hyvin. Hän on konservatiivinen.

Jollain tavalla välitän hänestä, toisaalta halveksua hänen tapaansa olla. Miksi ikävöin ikävää?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi nyt itse miettiä, mitä oikeasti haluat, jos kerran kaipaat häntä.  Sekin on hyvä tiedostaa, että kaikkea ei voi saada.  50 vuoden suhteessa saatetaan vielä jankata tuollaisia ensimmäiset 10-15 vuotta yökaudet, mutta jossakin vaiheessa alkaa riittämään se, että toinen on ja pysyy siinä rinnalla tilanteessa, kuin tilanteessa.  Hän saattaa vaikuttaa välinpitämättömältä ja on hankala, mutta tositilanteessa ei hylkää koskaan.  Juhatapio Kaksi vanhaa puuta. 

Vierailija
22/23 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla läheisriippuvainen? Tutustu aiheeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöit sitä mielikuvaa hänestä, jonka olisit toivonut hänen olevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi