Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun on sen verran vanha ettei nuoret naiset enää kiinnostu?

Vierailija
17.09.2025 |

Ja kuitenkin sen verran nuori että olisi aika kohtuutonta katsella vanhempia naisia?

Kommentit (228)

Vierailija
181/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minun elämänimittainen (pitkän) empiirinen kokemukseni:  Naiset saa aina.  Niin vanhaakaan ei ole eikä rumaa, ettei saisi.

Ihmettelin jo nuoruudessani viihteellä ollessani niitä vanhoja ja joitakin jo lumpsunkin näköisiä naikkosia, jotka sai kapakasta mukaansa nuoria miehiä kun vaan halusi. Ja vanhempiakin. Kai se oli mielessä varma saanti, ehkä olikin.  Saivat kai nuoremmilta pakit, niin kelpaa se vähän vanhempikin.

70-vuotias ystäväni sanoi, että naapurin mies (kolmen lapsen isä, 38-vuotias) ehdotti hänelle seksiä, kun kävi korjaamassa jotain laitetta hänelle. 

Että tuosta noin vaan?  Mitä miehet kuvittelee?  Kai sitten tuumasi, että tuolta voisi irrota, kun on leski-ihminen. Äitini jäi leskeksi 65-vuotiaana, ja heti oli pari äijämiestä samasta talosta hänelle ehdottelemassa, että saisko tulla kahviseuraksi ja että jos jotain tarvitset, niin kysy vaan, tulen kyllä!  Naurett

Kyttäävät jossakin pusikossa piilossa vaanien humalaisia nuoria naisia...

Vierailija
182/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon miesten lyhyemmän  keskimääräisen eliniän ja tutkitusti nopeamman vanhenemisen, 6 vuotta vanhempi vaimo on miehille passeli. Ei tarvetta nuorempiin naisiin siis.

Valitettavasti maan vetovoima voittaa vanhemman naisen vetovoiman. Siksi pitää yrittää nuorempia! T: M65+

Hyi että pervopertit oksettaa meitä 20 vuotiaita, menen sinä vaan iskemään ikäisiäsi:D tosin baarissa hauska huijata vanhuksilta juotavaa ja poistua paikalta ne saatuaan.

Anna, kun arvaan...kosmetologi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin katsekontaktit naisten kanssa. Antaa mummeleiden kävellä pettyneinä tiehensä...

On muuten tehokasta ja hienovaraisesti suoritettuna ei tule negatiivista palautettakaan.

Onneksi tuli heiluttua nuorempana tarpeeksi.

Vierailija
184/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kultakimpale tää +65 suonikas mies onkaan!! 

Juottaa naisia humalaan jotta voi painostaa seksiin sekavaa nuorta naista ja makaa Taekkiläisille huo**ria ja pettää omaa puolisoaan ja vielä kehuskelee sillä. Ja tälle ukolle riittää että nainen antaa, ei ole kiinnostunut naisen haluista eikä nautinnosta pätkääkään. On siis huono pa**no! 

🤮🤮🤮🤮🤮Hyi hitto!!! En koskis pitkällä tikullakaan 

Mutta minäpä koskettelen tytsyjä pitkällä ja paksulla tikulla, mitäs siihen sanot? T: M65+

Oletko ihan oikeasti noin vanha? Ja jaksat provoilla? En ihan usko. Ei mun isä ainakaan viitsis. :D

N28

Nuoren naisen saanti pitää mielen virkeänä! Suosittele isällesikin! T: M65+

Vierailija
185/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää vanhat miehet kuvittelee kun ovat charmantteja,kohteliaita yms että se nuori nainen lankeaa,sitten haukutaan kaikki naiset maanrakoon että on se kumma kun ei herrasmies kelpaa!! 60 vuotias herrasmies 20 wee naiselle! 

Vähän juomaa alle niin kyllä se parikymppinen pikkuhutikassa antaa! T: M65+

R*iskaatko useinkin humalaisia pikkutyttöjä?

Kun nainen vapaaehtoisesti antaa niin mikäs raiskaus se on? T: M65+

Humalassa ei kykene sanomaan ei, ja se on pervosetien mielestä vapaaehtoisuutta. Niinpä niin. Ihan samanlaisia olette kuin nämä tulijatkin. Ja teidän pitäisi muka "suojella" naisia ja lapsia. Ani harvasta miehestä on siihen. Elukoita suurin osa.

Vierailija
186/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein viihteellä kavereiden kanssa Helsingin yössä enkä kertaakaan ole nähnyt tai todistanut että 40-70v mies saisi 20 v naisen seuraa, ja mun kaveripiiri on 20-25 vuotiaita ja hengaillaan samanikäisten kanssa. Missä nää papparaiset tapailevat nuoria naisia siis livenä??? Kun en näe tällaista ilmiötä missään livenä???

Toki onlyfans ym maksulliset nettialustat on sitten eri juttu samoin kuin sokerideittailu

Vierailija
187/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hopealeijona, kunnon rusketusta löytyy. Ja nuoret naiset ihan hihkuvat ilosta kun pääsevät minun kanssani juttusille. Naiset arvostavat laatua.

M58

Vierailija
188/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää vanhat miehet kuvittelee kun ovat charmantteja,kohteliaita yms että se nuori nainen lankeaa,sitten haukutaan kaikki naiset maanrakoon että on se kumma kun ei herrasmies kelpaa!! 60 vuotias herrasmies 20 wee naiselle! 

Vähän juomaa alle niin kyllä se parikymppinen pikkuhutikassa antaa! T: M65+

R*iskaatko useinkin humalaisia pikkutyttöjä?

Kun nainen vapaaehtoisesti antaa niin mikäs raiskaus se on? T: M65+

Humalassa ei kykene sanomaan ei, ja se on pervosetien mielestä vapaaehtoisuutta. Niinpä niin. Ihan samanlaisia olette kuin nämä tulijatkin. Ja teidän pitäisi muka "suojella" naisia ja lapsia. Ani harvasta miehestä on siihen. Elukoita suurin osa.

Et taida ymmärtää termiä pikkuhutikka! Jos naisella halut lisääntyy niin sehän on vain plussaa. T: M65+

Vierailija
189/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi sitä haluaisi seurustella oman isän ikäisen kanssa? Harva mieskään haluaa oman äitinsä ikäisen kanssa seurustella..

Miettikää nyt miten hullua tuollaista on edes odottaa! Se on vain joko rahasta, muista hyödykkeistä esim mökki, vene, hieno talo/kämppä, matkoja jne ja varaa antaa kalliita lahjoja,  tai ihan harvinaisesta tosirakkaudesta että noin iso ikäero ei ole este. Sauli Niinistöä jos joku vetää esimerkiksi.. väitättekö tosiaan olevanne ihan samassa kastissa menestyksen, sivistysen ja statuksen kannalta Sauli Niinistön kanssa? Höpö höpö. :D

Vierailija
190/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsele omanikäisiä 

En voi. Olen 50v...

AP

Tee kirjallinen valitus aluehallintovirastoon. Ei tämä muuten lähde aukeamaan.

Vierailija
191/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi sitä haluaisi seurustella oman isän ikäisen kanssa? Harva mieskään haluaa oman äitinsä ikäisen kanssa seurustella..

Miettikää nyt miten hullua tuollaista on edes odottaa! Se on vain joko rahasta, muista hyödykkeistä esim mökki, vene, hieno talo/kämppä, matkoja jne ja varaa antaa kalliita lahjoja,  tai ihan harvinaisesta tosirakkaudesta että noin iso ikäero ei ole este. Sauli Niinistöä jos joku vetää esimerkiksi.. väitättekö tosiaan olevanne ihan samassa kastissa menestyksen, sivistysen ja statuksen kannalta Sauli Niinistön kanssa? Höpö höpö. :D

Ei miestä kiinnosta naisen halut ja mielipiteet vaan saanti riittää! T: M65+

Vierailija
192/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on olemassa nimimerkkiä M65,on luultavasti trollinainen joka lietsoo vastakkainasettelua ja provosoi tahallaan ja sit nauraa miten hauskaa kuluttaa taas kokopäivä netissä toisten ihmisten kiusaamiseen,,säälittävää.

Vierailija
193/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn usein viihteellä kavereiden kanssa Helsingin yössä enkä kertaakaan ole nähnyt tai todistanut että 40-70v mies saisi 20 v naisen seuraa, ja mun kaveripiiri on 20-25 vuotiaita ja hengaillaan samanikäisten kanssa. Missä nää papparaiset tapailevat nuoria naisia siis livenä??? Kun en näe tällaista ilmiötä missään livenä???

Toki onlyfans ym maksulliset nettialustat on sitten eri juttu samoin kuin sokerideittailu

No ei kai kukaan 40+ varoissaan oleva lähde mihinkään Hgin teinidiskoihin viettämään iltaa. Itse 45v miehenä käynyt satunnaisen 25v daamin kanssa lähinnä ravintolassa syömässä, tai sitten viikonloppulomilla Euroopassa, tai talvella esim. laskemassa pohjoisessa ymv. normaalia.

Vierailija
194/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetahan jo tuo itsesi nolaaminen ja miesten idiotisoiminen.

M58

Vierailija
195/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetahan jo tuo itsesi nolaaminen ja miesten idiotisoiminen.

M58

Pitää terottaa mammoille vähän faktoja! T: M65+

Vierailija
196/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hopealeijona, kunnon rusketusta löytyy. Ja nuoret naiset ihan hihkuvat ilosta kun pääsevät minun kanssani juttusille. Naiset arvostavat laatua.

M58

Laatua se on huonokin laatu.

Vierailija
197/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin katsekontaktit naisten kanssa. Antaa mummeleiden kävellä pettyneinä tiehensä...

On muuten tehokasta ja hienovaraisesti suoritettuna ei tule negatiivista palautettakaan.

Nyt hämmentää, että miten kukaan voisi pettyä, ettei joku random-mies hae katsekontaktia :D

Vierailija
198/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hämmentää, että miten kukaan voisi pettyä, ettei joku random-mies hae katsekontaktia :D

Varmaan sama joka haukkuu, kun kaikki vastaantulevat naiset eivät "ota kontaktia" kun menee kävelylle ja kassakin oli niin törkeä kun hymyili kaksi milliä enemmän toiselle asiakaalle!

Vierailija
199/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastu. Tai tule julkimoksi. Jos olet jatkuvasti Iltalehden lööpeissä, flaksi käy.

Vierailija
200/228 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas jäi kultakimpale ilman katseita🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi