Mitä tehdä kun on sen verran vanha ettei nuoret naiset enää kiinnostu?
Ja kuitenkin sen verran nuori että olisi aika kohtuutonta katsella vanhempia naisia?
Kommentit (228)
Nää vanhat miehet kuvittelee kun ovat charmantteja,kohteliaita yms että se nuori nainen lankeaa,sitten haukutaan kaikki naiset maanrakoon että on se kumma kun ei herrasmies kelpaa!! 60 vuotias herrasmies 20 wee naiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen mies ei ole nuorempi kuin viisikymppinen nainen. Luulisi tämän olevan itsestään selvää, mutta ei näytä olevan.
Kenellekään ei ole epäselvää - kuten ei sekään, että 5-kymppisten miesten markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on ihan toinen kuin samanikäisten naisten.
Peruspenan markkina-arvo on aika huono eri juttu jos mies varakas ja komea, mutta vain prosentti miehistä sitä eli turha itseään pettää. Nainen saa aina halutessaan seuraa
Harva miehistä eroon päässyt 50+ ottaa riesakseen enää ketään. Suomalainen viiskybänen ukko on jo semmonen aikuisvauva, mieslapsi. Katsokaa vaikka riitta liisa roposta, mies ei oo ollu surkea sohvasäälinvetäjä mutta silti nainen haluaa elämältään muuta kuin sitä möllötystä mitä 99% ihmissuhteista on.
Vierailija kirjoitti:
Nää vanhat miehet kuvittelee kun ovat charmantteja,kohteliaita yms että se nuori nainen lankeaa,sitten haukutaan kaikki naiset maanrakoon että on se kumma kun ei herrasmies kelpaa!! 60 vuotias herrasmies 20 wee naiselle!
Vähän juomaa alle niin kyllä se parikymppinen pikkuhutikassa antaa! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miesten lyhyemmän keskimääräisen eliniän ja tutkitusti nopeamman vanhenemisen, 6 vuotta vanhempi vaimo on miehille passeli. Ei tarvetta nuorempiin naisiin siis.
Teillä alkaa kasvaa viikset kunnolla 50 vuotiaana, niin ei vaan pysty
No miehillä kaikki päälaen karvankasvu siirtyy nenään ja korviin. Että ette tekään kovin esteettisinä säily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää miesten fantasiat että 40-65 v mies saa 20-v kaunista tyttöä on pelkkää harhaa. Toki Tsekeissä saa kun maksaa ilolinnulle, mutta muutoin ei.
Olen itse 50 v nainen, ja AV:n mukaan kukaan mies ei huoli minua enää, paitsi pa*noalustaksi. Todellisuudessa minulla on kauniina ja sporttisena vientiä ja minuun myös ihastutaan helposti. Naapuri luuli minua 10 vuotta nuoremmaksi, eikä se ollut eka kerta. Tätä tapahtuu usein. Mutta eihän tämä voi AV:n mukaan olla totta. Joten olen sitten joku fantasia olento
Hahhaa, nythän se harhainen tapaus löytyi :D
Ohis mutta itse vaikutat harhaiselta jos luulet että sä vanha pappa saisit muutakuin oma kättäsi!! Vanhan papan haju on vanha,ummehtunut ja hiki haisee härskiintyneeltä rasvalta että onnea vaan nuoren naisen metsästykseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miesten lyhyemmän keskimääräisen eliniän ja tutkitusti nopeamman vanhenemisen, 6 vuotta vanhempi vaimo on miehille passeli. Ei tarvetta nuorempiin naisiin siis.
Naisella viikset ja rinnanympärys mitataan mahan kohdalta niin ei tosiaan pysty.
Yhä pidemmät Thaimaan lomat ja lopulta muutto sinne, suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehillä kaikki päälaen karvankasvu siirtyy nenään ja korviin. Että ette tekään kovin esteettisinä säily.
Oikein nenäkarvat tursuaa:D Hyi hele...ja karvakorvat!!
Mikä kultakimpale tää +65 suonikas mies onkaan!!
Juottaa naisia humalaan jotta voi painostaa seksiin sekavaa nuorta naista ja makaa Taekkiläisille huo**ria ja pettää omaa puolisoaan ja vielä kehuskelee sillä. Ja tälle ukolle riittää että nainen antaa, ei ole kiinnostunut naisen haluista eikä nautinnosta pätkääkään. On siis huono pa**no!
🤮🤮🤮🤮🤮Hyi hitto!!! En koskis pitkällä tikullakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R*iskaatko useinkin humalaisia pikkutyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kasva. Ja on pitkä tumma tukka. Olen edelleen naisellinen.
55v.
Vierailija kirjoitti:
Juottaa naisia humalaan jotta voi painostaa seksiin sekavaa nuorta naista ja makaa Taekkiläisille huo**ria ja pettää omaa puolisoaan ja vielä kehuskelee sillä. Ja tälle ukolle riittää että nainen antaa, ei ole kiinnostunut naisen haluista eikä nautinnosta pätkääkään. On siis huono pa**no!
Mutta minäpä koskettelen tytsyjä pitkällä ja paksulla tikulla, mitäs siihen sanot? T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoria naisia saa kun pukeutuu farkkuun ja silkkipaitaan. Kaulaan kultainen ketju. Ja paita auki napaan asti.
Toimii, kokemusta on.
M50
Vanha mies on aina vanha mies ja vanhan miehen haju on papanhaju, ei ees pysty istumaan samalla penkillä ilman että pitää vetää henkeä ja sulkea sieraimet.
Joo kalman haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R*iskaatko useinkin humalaisia pikkutyttöjä?
Kun nainen vapaaehtoisesti antaa niin mikäs raiskaus se on? T: M65+
Tämä on minun elämänimittainen (pitkän) empiirinen kokemukseni: Naiset saa aina. Niin vanhaakaan ei ole eikä rumaa, ettei saisi.
Ihmettelin jo nuoruudessani viihteellä ollessani niitä vanhoja ja joitakin jo lumpsunkin näköisiä naikkosia, jotka sai kapakasta mukaansa nuoria miehiä kun vaan halusi. Ja vanhempiakin. Kai se oli mielessä varma saanti, ehkä olikin. Saivat kai nuoremmilta pakit, niin kelpaa se vähän vanhempikin.
70-vuotias ystäväni sanoi, että naapurin mies (kolmen lapsen isä, 38-vuotias) ehdotti hänelle seksiä, kun kävi korjaamassa jotain laitetta hänelle.
Että tuosta noin vaan? Mitä miehet kuvittelee? Kai sitten tuumasi, että tuolta voisi irrota, kun on leski-ihminen. Äitini jäi leskeksi 65-vuotiaana, ja heti oli pari äijämiestä samasta talosta hänelle ehdottelemassa, että saisko tulla kahviseuraksi ja että jos jotain tarvitset, niin kysy vaan, tulen kyllä! Naurettiin äitini kanssa mahat kippurassa.
Nyt kun olen itsekin jo eläkkeellä, niin aivan varmasti ei tarvitsisi ilman olla, jos sitä vaille jäisin. Ja ihan hyvääkin seuraa löytyisi, mutta satun olemaan naimisissa. Mutta huomannut olen.
Täällä vain jotkut miehet haluaa omista turhautumisistaan johtuen peipata naisia minkä ehtivät. Ei kannata ottaa tosissaan kenenkään. Nämä on päiväunia heillä. Miehillä on muutenkin väärät kuvitelmat siitä, millainen mies on naisten mieleen ja vielä siitäkin luulevat, että tällainen naisten unelmamies - jos sellainen olisi - saisi jatkuvasti seksiä ja varsinkin ja nimenomaan nuorilta naisilta.
Ja missä nuorten naisten paikoissa nämä ikääntyvät herrat muka oikein itseään esittelevät? Jossain nuorten omissa bileissä? Festareilla? Nuorisotapahtumissa?
hoh hoh ja vielä kerran hoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain näin joskus kaavan, jonka mukaan hyvä naisen ikä olisi miehen oma ikä jaettuna kolmella +7 vuotta.
AP
Ei helvetti! Mun mies ei olisi niin nuoren kanssa. 😄
Olisi jos saisi, mutta "miehesi" on samanlainen 0/10 jämä kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Yhä pidemmät Thaimaan lomat ja lopulta muutto sinne, suosittelen kaikille.
Joo naiset lankeaa nenä ja karvakorvaan:D nam nam ja vieläkun ruokaa tarttuu nenäkarvoihin!:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen mies ei ole nuorempi kuin viisikymppinen nainen. Luulisi tämän olevan itsestään selvää, mutta ei näytä olevan.
Kenellekään ei ole epäselvää - kuten ei sekään, että 5-kymppisten miesten markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on ihan toinen kuin samanikäisten naisten.
Peruspenan markkina-arvo on aika huono eri juttu jos mies varakas ja komea, mutta vain prosentti miehistä sitä eli turha itseään pettää. Nainen saa aina halutessaan seuraa
Harva miehistä eroon päässyt 50+ ottaa riesakseen enää ketään. Suomalainen viiskybänen ukko on jo semmonen aikuisvauva, mieslapsi. Katsokaa vaikka riitta liisa roposta, mies ei oo ollu surkea sohvasäälinvetäjä mutta silti nainen haluaa elämältään muuta kuin sitä
Miksl te naiset vihaatte lapsia? Siksikö että teillä on koko elämän kestävä uhmaikä itsellänne päällä, ja olette kateellisia huomiosta? Olette sairaita ja pahoja otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minäpä koskettelen tytsyjä pitkällä ja paksulla tikulla, mitäs siihen sanot? T: M65+
Oletko ihan oikeasti noin vanha? Ja jaksat provoilla? En ihan usko. Ei mun isä ainakaan viitsis. :D
N28