Mitä tehdä kun on sen verran vanha ettei nuoret naiset enää kiinnostu?
Ja kuitenkin sen verran nuori että olisi aika kohtuutonta katsella vanhempia naisia?
Kommentit (141)
Mahtaa tuota M65 kirjoittajaa harmittaa, kun minä N65 sain aamulla seksiä ja nyt illalla uudestaan. Hän ressukka joutuu vain haaveilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa tuota M65 kirjoittajaa harmittaa, kun minä N65 sain aamulla seksiä ja nyt illalla uudestaan. Hän ressukka joutuu vain haaveilemaan.
Minkä ikäiseltä naiselta sait seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Salen lapsi tehtiin labrassa. Sukusolujen lähde ei ole tiedossa. Ikävää että tätä joutuu teille vanhuuseläkeukoille toistamaan, herkkää asiaa.
Ja kuten sanottu, 65-vuotias ukko on ruppana. Jopa 50-vuotiaat miehet näyttää vanhemmilta kuin esim. minä. Viimeisin mieheni oli minua 4 vuotta nuorempi ja näytti minua 10 vuotta vanhemmalta.
N60
Voi olla mutta ei ole tarvetta noin vanhalle kun nuoremmatkin antaa! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos katselisit oman ikäisiäsi?
Mukavampi katsella vaikka nuoria tsekkityttöjä! T: M65+
No nythän vastasit itse omaan kysymykseesi. Tsekkeihin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maa, kunnon olutta ja antavia nuoria naisia! Suosittelen! Mutta eukko kannattaa tosiaan jättää kotiin. T: M65+
Miten olisi oman ikäiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä on 55v. nainen joka saa omalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä on 55v. nainen joka saa omalta mieheltä.
Hyi :(
Toivottavasti minkään ikäinen nainen ei huoli sinua
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen nainen teille 50-60 -vuotiaille miehille kävisi? Itse olen 43 ja tuntuu, että jopa 20 vuotta vanhemmat miehet katselee itseäni nuorempia naisia.
En ihmettele. Ollessani itse 3-kymppinen muutamaa vuotta vanhemmat naiset näyttivät jo ikälopuilta. Vain muutama oli hyvinsäilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maa, kunnon olutta ja antavia nuoria naisia! Suosittelen! Mutta eukko kannattaa tosiaan jättää kotiin. T: M65+
Mitä paikkaa suosittelet esim. Prahassa? Kysyn samanikäisenä miehenä.
Ai että kuin naisia sieppaa että heidän viehättävyytensä laskee dramaattisesti iän myötä ja sitten miehet taas pysyvät vetovoimaisina vanhetessakin ja nuoret ja nätit naiset kiinnostuu. Katkerien kitkerien naisten itku lämmittää mieltäni. Minä tapailen vain alle 35-vuotiaita.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miesten lyhyemmän keskimääräisen eliniän ja tutkitusti nopeamman vanhenemisen, 6 vuotta vanhempi vaimo on miehille passeli. Ei tarvetta nuorempiin naisiin siis.
Valitettavasti maan vetovoima voittaa vanhemman naisen vetovoiman. Siksi pitää yrittää nuorempia! T: M65+
Eli siis maa vetää piliä puoleensa enemmän kuin nainen?
Sitä kutsutaan impotenssiksi.
En ole koskaan kuullut, että ketään olisi vaivannut impotenssi nuoren naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi itseäni paljon vanhempaa miestä. 🤮
Eihän tässä parisuhteista puhuta, eukko on jo kotona, mutta pikkuhutikassa kelpaa iso suonikas nuorillekin naisille! T: M65+
Penis ja kivekset kutistuvat miehen ikääntyessä. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001001363.html
Joten jos haluaa isoa, on parempi katsella nuoria miehiä.
N34
Hyvin sykkii ja jöpöttää edelleen kunhan nainen on nätti parikymppinen! Parempi katsella nuoria naisia jos haluaa nähdä vehkeensä koko komeudessaan! T: M65+
Taitaa ikänäkö vaivata, kun et ole huomannut vehkeittesi kutistuneen.
N34
Niin, mutta jos lähtötaso on 20 cm, pieni kutistuminen ei kauheasti haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zlaty Strom Bar vanhassa kaupungissa.
Hyvät on kelit. Meinaten kikkelit. Silimuplee.
Kuuskymppisten miesten muna ei ole enää niin kova. Eikä kestä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zlaty Strom Bar vanhassa kaupungissa.
Kiitos tiedosta. Suunnitelmissa käydä Prahassa.
Viisikymppinen on nuorille naisille kauhistus, joka pitäisi pitää päivänvalolla piilossa kavereilta. Iso varallisuus tehoaa köyhiin tyttöihin, joten ehkä väliaikaisseuraa voisit saada joistakin 35-vuotiaista.
Lapsia 50-vuotias voi vain ihailla kaukaa.
Salen lapsi tehtiin labrassa. Sukusolujen lähde ei ole tiedossa. Ikävää että tätä joutuu teille vanhuuseläkeukoille toistamaan, herkkää asiaa.
Ja kuten sanottu, 65-vuotias ukko on ruppana. Jopa 50-vuotiaat miehet näyttää vanhemmilta kuin esim. minä. Viimeisin mieheni oli minua 4 vuotta nuorempi ja näytti minua 10 vuotta vanhemmalta.
N60