Mitä tehdä kun on sen verran vanha ettei nuoret naiset enää kiinnostu?
Ja kuitenkin sen verran nuori että olisi aika kohtuutonta katsella vanhempia naisia?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miesten lyhyemmän keskimääräisen eliniän ja tutkitusti nopeamman vanhenemisen, 6 vuotta vanhempi vaimo on miehille passeli. Ei tarvetta nuorempiin naisiin siis.
Valitettavasti maan vetovoima voittaa vanhemman naisen vetovoiman. Siksi pitää yrittää nuorempia! T: M65+
Se maan vetovoima on myös voimakkaampi kuin vanhempien miesten vetovoima. Siksi minulla on 26-vuotias mies.
N34
Naisen nyt ei tarvitse kuin käydä selälleen ettei siinä miehen vetovoimaa tarvita! T: M65+
Terveisin impotentti, joka on saanut seksiä viimeksi 30 vuotta sitten.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi itseäni paljon vanhempaa miestä. 🤮
Eihän tässä parisuhteista puhuta, eukko on jo kotona, mutta pikkuhutikassa kelpaa iso suonikas nuorillekin naisille! T: M65+
Penis ja kivekset kutistuvat miehen ikääntyessä. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001001363.html
Joten jos haluaa isoa, on parempi katsella nuoria miehiä.
N34
Hyvin sykkii ja jöpöttää edelleen kunhan nainen on nätti parikymppinen! Parempi katsella nuoria naisia jos haluaa nähdä vehkeensä koko komeudessaan! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä parisuhteista puhuta, eukko on jo kotona, mutta pikkuhutikassa kelpaa iso suonikas nuorillekin naisille! T: M65+
Penis ja kivekset kutistuvat miehen ikääntyessä. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001001363.html
N34
Hyvin sykkii ja jöpöttää edelleen kunhan nainen on nätti parikymppinen! Parempi katsella nuoria naisia jos haluaa nähdä vehkeensä koko komeudessaan! T: M65+
Taitaa ikänäkö vaivata, kun et ole huomannut vehkeittesi kutistuneen.
N34
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nuori? Kyllä minusta 27-35-vuotiaat kiinnostuvat. Hyvä vain, etteivät sitä nuoremmat. m49
Höpö höpö. Saat sinä haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
N34
Ison suonikkaan olisi varaa vaikka vähän pienetäkin ettei nuoret ja tiukat repeä liitoksistaan! Loppuun asti höylättyihin vanhoihin akkoihin sitä ei toki upoteta! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon miesten lyhyemmän keskimääräisen eliniän ja tutkitusti nopeamman vanhenemisen, 6 vuotta vanhempi vaimo on miehille passeli. Ei tarvetta nuorempiin naisiin siis.
Valitettavasti maan vetovoima voittaa vanhemman naisen vetovoiman. Siksi pitää yrittää nuorempia! T: M65+
Heh heh. Empä ole vielä nähnyt yhtäkään yli 60 v. miestä joka näyttäis paljon nuoremmalta. Samanikäisiä naisia kyllä löytyy jotka vielä todella freesejä.
Mikä saa miehet kuvittelemaan että näyttäisivät ikäänsä paljon paljon nuoremmilta?? Jos on vedetty alkoholia kaikki viikonloput sieltä teini-iästä asti sekä muutenkin epäterveelliset elintavat niin kyllähän se nyt hitosti näkyy naamassa ja kropassa.
HA HA HA!
Höynäyttämisikäisille ei ulkonäön ja ohuen lompakon vuoksi kelpaa. Höynäyttämisiän ylittäneille ei höynäyttäjä kelpaa.
Game over.
Vierailija kirjoitti:
Totuuden sanoja 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Olen eri mutta nyt tuli fyysisesti paha olo. Hyi oksetuksien oksetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Empä ole vielä nähnyt yhtäkään yli 60 v. miestä joka näyttäis paljon nuoremmalta. Samanikäisiä naisia kyllä löytyy jotka vielä todella freesejä.
Mikä saa miehet kuvittelemaan että näyttäisivät ikäänsä paljon paljon nuoremmilta?? Jos on vedetty alkoholia kaikki viikonloput sieltä teini-iästä asti sekä muutenkin epäterveelliset elintavat niin kyllähän se nyt hitosti näkyy naamassa ja kropassa.
Olet ymmärtänyt väärin. Ei miehen pidä näyttää nuorelta vaan naisen tulee olla nuori! T: M65+
hämmennyin kyllä kun lukion parkkipaikalla ajoin kahden plikan ohi ja toinen kattoi silmiin konepellin laitalla istuen pää kellallaan. Olin mielissäni mutten kahdannut tuiottaa kuin pari sekundia notten tuntisi itseäni syntiseksi tunkeilijaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
N34
Uusi idea silmälasimainokseen? Heh.
Ymmärrän. Viime vuonna vielä scoretin 19- ja 20-vuotiaita, mutta nyt on aivan kuivaa. Tai no tulee tasaisin väliajoin joku 20v match tinderissä, mut tänä vuonna naiset alkaneet heti kerjään rahaa, enkä sellaiseen lähde. Jännämiehestä inceliksi vuodessa.
M41
Minkä ikäinen nainen teille 50-60 -vuotiaille miehille kävisi? Itse olen 43 ja tuntuu, että jopa 20 vuotta vanhemmat miehet katselee itseäni nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen nainen teille 50-60 -vuotiaille miehille kävisi? Itse olen 43 ja tuntuu, että jopa 20 vuotta vanhemmat miehet katselee itseäni nuorempia naisia.
Alle 26 vuotias nainen kelpaa oikein mainiosti! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 26 vuotias nainen kelpaa oikein mainiosti! T: M65+
Veikkaan että itsellä pysyy yläikärajana kans tuo 27-28, vaikka itse kuinka ikääntyisin.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsele omanikäisiä
En voi. Olen 50v...
AP
Miten niin? Onko sulla joku ikäkriisi jos oman ikäiset ei kelpaa? Harkitse terapiaa.
Terveen miehen merkki että nuoret naiset kiinnostaa. T: M65+
Jälkeen jääneen merkki.
En ymmärrä, miksi 6-kymppinen mies olisi kiinnostunut ikäisistään naisista. Se olisi luonnonvastaista.
Juu ihan rauhassa katselkaa niitä nuorempia vaan. Mutta aika ontoksi käy elämä jos mielessä pelkkä toisen ulkonäkö.
Ja leikitäänpä hetki ajatuksella että jokainen mies saisi puolisoksi sen unelmiensa 25-vuotiaan niin kenen pää kestäisi sen tilanteen? Tarkoitan että ei sairaalloisen mustasukkaisena kyttäisi daamin joka menoa ja valvoisi öitä panikoiden. Oon todennut käytännössä että max 10 vuotta on aika hyvä ikäero. Silloin ollaan suurinpiirtein samassa maailmankuvassa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsele omanikäisiä
En voi. Olen 50v...
AP
Miten niin? Onko sulla joku ikäkriisi jos oman ikäiset ei kelpaa? Harkitse terapiaa.
Terveen miehen merkki että nuoret naiset kiinnostaa. T: M65+
Jälkeen jääneen merkki.
En ymmärrä, miksi 6-kymppinen mies olisi kiinnostunut ikäisistään naisista. Se olisi luonnonvastaista.
Naisilla on jopa vaihdevuodet, jotka kertovat että homma on heidän osaltaan ohitse.
Rahalla saa. Vaikka naista, jota et olisi saanut ilmaiseksi edes nuorena.