Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on vihdoin aika laittaa laittaa sisustus syksyisemmäksi: tunnelmavaloja, kynttilöitä ja tummia sävyjä tekstiileihin

Vierailija
17.09.2025 |

Meillä vaihtuu lattialle persialaismatot ja ikkunoihin tummanpunaiset verhot. Ledikynttilöitä tietty, turvallisempia kun ovat. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä tummaa  pimeän ajaksi

Kynttilät ovat mennyttä aikaa, epäterveellistä nokea 

Vierailija
22/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia sävyjä pimentämään ja ankeuttamaan pimenevää vuodenaikaa vielä lisää? No ei kiitos. Valoja lisään sisään ja ulos ja joulun tienoilla kaivan joulutekstiilit esiin. Haluan kotini olevan kesäisen raikas ympäri vuoden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Juuri näin. Ei minulla tosin mitään persialais mattoja ole. Nehän on hirveän kalliita.

Vierailija
24/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä oo vaihdellut mitään tekstiilejä ym. sisustusta vuodenaikojen mukaan. Enkä polta kynttilöitä. 

(Toi sisustuksen vekslaaminenhan on joillekin taas tapa heittäytyä marttyyriksi kun taas saa kaiken tehdä itse ja yksin, hirveen kuormittavaa - ja ketään muuta koko huushollissa ei kiinnosta karvan vertaa minkä väriset lautasliinat on.)

Tuo mqrttyyri-projektio kertoo vain sinusta itsestäsi, ei muista ihmisistä.

Minä asun yksin ja vaihdan sisustusta vuodenaikojen mukaan.

No sulla ei ole mahdollisuutta uhriutua ja väittää tekeväsi sitä kaikkea perheen hyväksi. 

Vierailija
25/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummia sävyjä pimentämään ja ankeuttamaan pimenevää vuodenaikaa vielä lisää? No ei kiitos. Valoja lisään sisään ja ulos ja joulun tienoilla kaivan joulutekstiilit esiin. Haluan kotini olevan kesäisen raikas ympäri vuoden. 

Ei ne mun kotia ankeuta vaan tekevät siitä ihanan tunnelmallisen. Sinä voit tietenkin valita kotiisi juuri sellaiset värit kuin haluat! 

Vierailija
26/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te säilytätte ne kesä-, syys-, talvi- ja kevättekstiilit ja matot??

Vaatehuoneessa. Ei ole kuin syksy- ja kevättekstiilit. 

Vierailija
27/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap. Juuri näin. Ei minulla tosin mitään persialais mattoja ole. Nehän on hirveän kalliita.

Mulle ne on tulleet peruina ja kirppareilta. Ei ole ollenkaan olleet kalliita. 

Vierailija
28/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lainkaan mattoja. Luovuin matoista 1995. Verhoina on vain sälekaihtimia, joten en vaihda verhojakaan. Silloin tällöin poltan kynttilöitä, mutta aitoja sellaisia, ei ledejä.

Vierailija
29/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys idiootti. Kohta kai sit lentää syksyn värit ja tulee punainen. 2kk väri vaihtuu keltaiseen jne..

Vierailija
30/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut miksi kukaan haluaa istua pimeänä vuodenaikana kotona pimeässä.

Itse otan kaikki kattovalot sun muut lamput käyttöön kun illat pimenevät. Valoa tupaan, kun ei sitä ulkonakaan ole.

Vierailija
31/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan sama mutta jouluverhot ovat typeryyttä.

Vierailija
32/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta lokakuussa, nyt on niin leuto syyskuu.

Vierailija
33/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoja kynttilöitä ja tuikkuja, ehdottomasti! Ledit voi olla terveellisempiä, mutta ei niissä ole yhtään samaa fiilistä. Samoin kukkien ja kasvien pitää olla aitoja, en ymmärrä jotain tekokukkia alkuunkaan. Tunnelmallinen ja pehmeä valaistus on minulle syksyllä tärkeä, panostan siihen ja yleiseen kodikkuuteen.

Vierailija
34/34 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on kämpässä samat näkymät ympäri vuoden. Jossain marras-joulukuun taitteessa laitan kausivalot parvekkeelle, ovat siellä johonkin helmikuun alkuun. Satunnaisesti tulee poltettua kynttilöitä, talven aikana menee ehkä 1 pussi tuikkuja.