Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuolla Outi Alasella oikein menee?

Vierailija
17.09.2025 |

Facebookissa muutaman videon nähnyt. Kovin on sotkuisen näköinen olemus ja luuta ja nahkaa.

Ei näytä hyvinvoivalta. Huolestuttaako muita?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin ennemmin jotain persoonallisuushäiriötä kuin psykoosia. Kaikissa asioissa vika on muissa, ei koskaan peilissä. Outillahan oli jo 2000-luvun alussa nettisivut, joilla vain uhriutui ja syytteli muita ongelmistaan.

82/88 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo sehän on ensihoitaja

Aika pelottavaa olisi joutua tällaisen ihmisen hoidettavaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on itse sitä mieltä, että näyttää samalta...ettei ole juurikaan muuttunut uransa alkuajoista...(Apu-lehden haastattelu)...

Kyllä hänet kasvojen ja hiustyylin perusteella tunnistaa edelleen samaksi Outi Alaseksi kuin joskus silloin 80-luvulla. Ihmisenä hän vaikuttaa kyllä muuttuneen ja radikaalisti eikä mitenkään positiiviseen suuntaan. Jos hän on edelleen katkeroitunut siitä, että näyttelijän ura tyssäsi ja vielä on päihdeongelmakin kehittynyt vuosien mittaan, niin kyllä sellainen muuttaa kenen tahansa persoonallisuutta negatiivisesti.

Vierailija
84/88 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on itse sitä mieltä, että näyttää samalta...ettei ole juurikaan muuttunut uransa alkuajoista...(Apu-lehden haastattelu)...

Kyllä hänet kasvojen ja hiustyylin perusteella tunnistaa edelleen samaksi Outi Alaseksi kuin joskus silloin 80-luvulla. Ihmisenä hän vaikuttaa kyllä muuttuneen ja radikaalisti eikä mitenkään positiiviseen suuntaan. Jos hän on edelleen katkeroitunut siitä, että näyttelijän ura tyssäsi ja vielä on päihdeongelmakin kehittynyt vuosien mittaan, niin kyllä sellainen muuttaa kenen tahansa persoonallisuutta negatiivisesti.

Outi täyttää ensi vuonna 60 vuotta. 

Vierailija
85/88 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on mainostanut sivuillaan tulevaa kirjaansa. Siinä saa varmaan moni julkimo kyytiä.

Vierailija
86/88 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja? Eihän hän edes osaa suomea.

Vierailija
87/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirja? Eihän hän edes osaa suomea.

Hyvin osaa, käynyt taideyliopiston ym. 

Vierailija
88/88 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli facebookissa joku Alasen laittama juttu, että kaikilta jolta on tullut hänelle facebookin automaattigeneroima kaveripyyntö on käynyt katsomassa hänen profiiliaan ilman lupaa. No mäkin kävin, kun hän on mun kaverin facebooktuttu ja kaveri ihmetteli, että mitäs oot mieltä tästä. En tiennyt, ettei niitä saanut katsoa, kun profiili oli julkisena facesbookissa. 😳