Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas tiineenä ja viimeksi synnytin lapsen juuri kesäkuussa!

Vierailija
17.09.2025 |

Ei tästä elämästä tule mitään, kun olen jatkuvasti tiineenä! Ennestään lapsia on jo 14 joista vanhin on 17-vuotias, itse olen 34v ja mieheni 36v. Eli mistä sitä tietää, että kuinka monta kakaraa tässä vielä joutuu porsimaan maailmaan! Vielä kun kymmenenkin lasta tässä maailmaan paskon, niin niitä on niin monta, että mahtavatko kaikki edes mahtua lattioille makamaan nukkumaan yöllä. Nukkukoot sitten seisaaltaan, jos eivät löydä kyljensijaa lattialla vai vuoronumerotko noille äpäreille pitää antaa, että nukkukoot vuoroissa. Mitä kun keittiön ja kahden huoneen talossa asutaan, niin miten tässä pystyy asumaan tällaisen lapsipaljouden kanssa! Sänkyihin ei ole varaa eikä niille ole tilaa, joten suurin osa lapsista joutuu nukkumaan lattialle levitettyjen patjojen päällä ja patjat säilytetään yöt kellarissa. Kellariinko nuo lapsetkin pitää yöksi laittaa nukkumaan, kun ei muuten ole tilaa. Mutta eihän siinä mitään voi kun antaa, kun mies mulkku täydessä erektiossa kömpii päälleni naimaan aina iltaisin, vaikka minä yritän sanoa, että en halua ja osa lapista varmasti valvovat korvat höröllä kuullakseen kuinka "isi nussii taas äitiä", kuten lapset sanovat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä