Kummasta luopuisit mieluummin, pyykkikoneesta vai astianpesukoneesta?
Kommentit (48)
Helppo vastata kun ei ole täällä möksällä kuin pyykinpesukone. Kaupunkiasunnossa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Hans Roslingin (lukekaa kirjoja tai katsokaa videoluentoja) mielestä pyykinpesukone on yksi tärkeimmistä naisten vapautumisen mahdollistajista, kun ei enää tarvitse viettää päiväkausia hinkkaamassa koko suurperheen tekstiilejä puhtaaksi, vaan ne voi lykätä koneeseen ja odotellessa tehdä jotain kiinnostavaa.
Tuon ymmärtää vaikka ei lukisikaan Hans Roslingin opuksia.
En kyllä haluais luopua kummastakaan. Jos taloyhtiössä olis pyykkitupa, niin sitten voisin luopua pyykkikoneesta. Meidän taloyhtiössä ei oo pyykkitupaa, joten jos ois pakko, niin luopuisin astianpesukoneesta.
Pyykkikoneesta, koska sitten mies sais käyttää pyykit pesulassa ja mä vapautuisin siitä askareesta kokonaan.
Jossain vaiheessa pyykinpesukone hajosi ja en saanut uutta ihan heti hankittua, kyllähän ne pyykit käsinkin saa pestyä, mutta oli huomattavasti rankempaa kuin käsin tiskaaminen. Ilman tiskikonetta olen ollut jo muutaman vuoden ja yhden ihmisen tiskit pesee vaivatta, mutta pyykkikoneesta en kyllä luovu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hans Roslingin (lukekaa kirjoja tai katsokaa videoluentoja) mielestä pyykinpesukone on yksi tärkeimmistä naisten vapautumisen mahdollistajista, kun ei enää tarvitse viettää päiväkausia hinkkaamassa koko suurperheen tekstiilejä puhtaaksi, vaan ne voi lykätä koneeseen ja odotellessa tehdä jotain kiinnostavaa.
Tuon ymmärtää vaikka ei lukisikaan Hans Roslingin opuksia.
Hänellä on paljon muutakin suhteellisuudentajua kehittävää sanomista. Kannattaa silti lukea ja kuunnella.
Mulla ei ole kumpaakaan mutta jos olisi, niin luopuisin pyykinpesukoneesta. Taloyhtiön pyykkitupa on kätevä, mutta käsin tiskaaminen on kamalaa.
Apk.