Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta luopuisit mieluummin, pyykkikoneesta vai astianpesukoneesta?

Vierailija
16.09.2025 |

Minä tiskikoneesta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apk.

Vierailija
42/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastata kun ei ole täällä möksällä kuin pyykinpesukone. Kaupunkiasunnossa molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hans Roslingin (lukekaa kirjoja tai katsokaa videoluentoja) mielestä pyykinpesukone on yksi tärkeimmistä naisten vapautumisen mahdollistajista, kun ei enää tarvitse viettää päiväkausia hinkkaamassa koko suurperheen tekstiilejä puhtaaksi, vaan ne voi lykätä koneeseen ja odotellessa tehdä jotain kiinnostavaa.

Tuon ymmärtää vaikka ei lukisikaan Hans Roslingin opuksia. 

Vierailija
44/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluais luopua kummastakaan. Jos taloyhtiössä olis pyykkitupa, niin sitten voisin luopua pyykkikoneesta. Meidän taloyhtiössä ei oo pyykkitupaa, joten jos ois pakko, niin luopuisin astianpesukoneesta.

Vierailija
45/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikoneesta, koska sitten mies sais käyttää pyykit pesulassa ja mä vapautuisin siitä askareesta kokonaan.

Vierailija
46/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa pyykinpesukone hajosi ja en saanut uutta ihan heti hankittua, kyllähän ne pyykit käsinkin saa pestyä, mutta oli huomattavasti rankempaa kuin käsin tiskaaminen. Ilman tiskikonetta olen ollut jo muutaman vuoden ja yhden ihmisen tiskit pesee vaivatta, mutta pyykkikoneesta en kyllä luovu!

Vierailija
47/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hans Roslingin (lukekaa kirjoja tai katsokaa videoluentoja) mielestä pyykinpesukone on yksi tärkeimmistä naisten vapautumisen mahdollistajista, kun ei enää tarvitse viettää päiväkausia hinkkaamassa koko suurperheen tekstiilejä puhtaaksi, vaan ne voi lykätä koneeseen ja odotellessa tehdä jotain kiinnostavaa.

Tuon ymmärtää vaikka ei lukisikaan Hans Roslingin opuksia. 

Hänellä on paljon muutakin suhteellisuudentajua kehittävää sanomista. Kannattaa silti lukea ja kuunnella.

Vierailija
48/48 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kumpaakaan mutta jos olisi, niin luopuisin pyykinpesukoneesta. Taloyhtiön pyykkitupa on kätevä, mutta käsin tiskaaminen on kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän