Nainen loi poikkeuksellisen pitkän katseen ohi kävellessään
Tässä lähellä missä asun, se nainen käveli vastaan ja katsoi todella pitkään, siis koko ajan kun tuli kohdalle ja sitten kääntyi hieman enemmän katsomaan minuun päin ja näytti ihan kuin hän mietti voisiko moikata. Olen ehkä nähnyt hänet ennenkin tässä lähistöllä, oli tutun näköinen. Mutta siis, ei kai kukaan nainen voi katsoa noin, jos ei ole miehestä kiinnostunut?! Harvoin näkee noin pitkää katsekontaktia naisen puolelta.
Kommentit (19)
Heh no naiset tuijottaa pitkään usein . Ne hämmästelee miten rumia jällyköitä suomiukot on . Eivät voi käsittää miltä normi miehet täällä näyttää . Nauravat sitten kavereiden kanssa miehille.
Voin kuvitella kahden kyylän kohtaamisen :D
Puutteessa olevat haku päällä olevat naiset katsovat, muut eivät.
Mä tuijottelen ihmisiä koska olen niin ajatuksissani. Ei se tarkoita että haluaisin mitään vastaantulevaa random ukkelia.
Vierailija kirjoitti:
Heh no naiset tuijottaa pitkään usein . Ne hämmästelee miten rumia jällyköitä suomiukot on . Eivät voi käsittää miltä normi miehet täällä näyttää . Nauravat sitten kavereiden kanssa miehille.
Tätä minäkin veikkasin. Ei ole mitään etovampaa kuin suomalainen nainen joka halveksii suomalaisia miehiä ja niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Sulla jäi sepalus auki.
No tuskin siellä mitään katsomista silti on.
Kannattaa AP käydä välillä suihkussa.
Naisella oli huono näköjään? Mietti tunteeko vastaantulevan vai ei?
Prinsessäjä ja kuninkaitita kyylätään varsin jos kantaa kassissa jotain evästä 😘
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella kahden kyylän kohtaamisen :D
En minä ole häntä kyylännyt, sanoin että hän näytti tutulta mutten tiedä kuka hän on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tuijottelen ihmisiä koska olen niin ajatuksissani. Ei se tarkoita että haluaisin mitään vastaantulevaa random ukkelia.
Se nainen ei todellakaan katsonut ajatuksissaan, vaan otti niin selkeän ja pitkän katsekontaktin että ei siinä jäänyt tulkinnanvaraa :)
Ap
Taitaa täällä kommenteista (ja alapeukuista) päätellen joitain miehiä kismittää kun eivät saa vastaantulevilta naisilta katsekontakteja ja teihin ei ole kiinnitetty huomiota ;)
Ap
Eikö yksinkertainen selitys ole, että olette jostain tuttuja, mutta kumpikaan ei muistanut, että mistä.
Ainakaan se nainen ei halunnut sinua, sen takia kukaan nainen ei kadulla tuijota. Sitähän sinä oikeasti toivoit.
T. Nainen
PS. Oletko se kommentoija, joka on kirjoittanut, ettei ole enää tervetullut lähistön Lidliin, koska henkilökunta kokee ahdisteluksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksinkertainen selitys ole, että olette jostain tuttuja, mutta kumpikaan ei muistanut, että mistä.
Ainakaan se nainen ei halunnut sinua, sen takia kukaan nainen ei kadulla tuijota. Sitähän sinä oikeasti toivoit.
T. Nainen
PS. Oletko se kommentoija, joka on kirjoittanut, ettei ole enää tervetullut lähistön Lidliin, koska henkilökunta kokee ahdisteluksi?
Mä ainakin olen katsonut kadulla pitkään naapurirapun miestä, josta olin kiinnostunut 😄 Että älä yleistä mielipidettäsi koskemaan kaikkia naisia. Itse ainakin olen aikamoinen romantikko, ehkä olen katsonut liikaa elokuvia tai lukenut romaaneja.
Minäkin katsoisin jos vastaan kävelisi apina.
sinä joko kihelmöit sen pillureiässä
tai sitten
näytit vaan niin huvittavalta