Kumpi parempi: erota keskarilla vai ghostaamisen kautta?
Kommentit (9)
Keskisormella. Se on selkeä. Tai sitten ihan kaverina asiallisesti sanomalla, ettei tää tule toimimaan. Ghostaus on perseestä, sen itse kokeneena. En halua kenellekään sitä epätietoisuuden tunnetta.
n36
Keskarilla, jos nuo ovat ainoat vaihtoehdot. Ei jää roikkumaan, toisen ei tarvitse ihmetellä, loppuiko tämä nyt vai ei, molemmat voi heti jatkaa elämäänsä eteenpäin.
Paras olisi tietysti asiallinen sanominen erosta.
Miten olisi se väli maasto että kertoo vain että tämä oli nyt tässä?Moikka!
Vierailija kirjoitti:
Keskisormella. Se on selkeä. Tai sitten ihan kaverina asiallisesti sanomalla, ettei tää tule toimimaan. Ghostaus on perseestä, sen itse kokeneena. En halua kenellekään sitä epätietoisuuden tunnetta.
n36
Teetkö sitä itse?
Mulla on asiaa. Tuntuu että suhde ei enää toimi. Syy on tietysti minussa ja pysytään ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n36
Teetkö sitä itse?
Siis ghostausta? En ole tehnyt itse ikinä. Olen blokannut yhden ahdistavan ihmisen, mutta emme olleet missään suhteessa tai edes etenemässä sellaiseen.
Keskisormen näytöllä ilman muuta. Voi tehostaa potkaisemalla munille.