Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joustamattomuus liikenteessä

Vierailija
16.09.2025 |

Ihmiset on liikenteessä niin kireitä, joustamattomia ja mukakiireisiä. 

Joskus tuntuu että oikein haetaan konflikteja, roikutaan agressiivisesti nopeusrajoituksen mukaan ajavan puskurissa, kiihdytetään liikenneympyrässä perseeseen tööttäämään...

Mahtaa olla miellyttävä elämä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ikävä kyllä pakko kysyä, ovatko nämä joustamattomat useimmiten miehiä?

Tämä nimittäin oma kokemukseni liikenteestä.

Yksi oma ilmiönsä ovat esim. yhdistetyillä jalankulku-pyöräteillä muille ohjeita huutelevat miehet. Arkipäivän pikku poliiseja, joille pienikin joustaminen on mahdottomuus.

Vierailija
2/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut lentää keskaria niille jotka ei osaa liikenneympyrästä lähtiessä näyttää vilkkua kun ihan turhaan sitten siinä paikallani seison. Joo ja nuo nopeusrajoituksia noudattavat. Voin huoletta ajaa 12 kilsaa nopeampaa,koska mittarit valehtelee, niin menen ohi kun pääsen kyllä. Poliisi ei edes pysäytä,koska ei peltipoliisikaan välähdä. Ne kun köröttelee 50 alueella 47 tai jopa 38 koska ne ei näe että 40 alue loppu ja alko 50 alue. Siksi mulla kyrsii,kun ihmiset varmaan puhelinta tuijottaa eikä liikennemerkkejä ja nopeusmittaria. Luullaan vaan et ajetaan sallittua nopeutta, ehei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alkanut lentää keskaria niille jotka ei osaa liikenneympyrästä lähtiessä näyttää vilkkua kun ihan turhaan sitten siinä paikallani seison. Joo ja nuo nopeusrajoituksia noudattavat. Voin huoletta ajaa 12 kilsaa nopeampaa,koska mittarit valehtelee, niin menen ohi kun pääsen kyllä. Poliisi ei edes pysäytä,koska ei peltipoliisikaan välähdä. Ne kun köröttelee 50 alueella 47 tai jopa 38 koska ne ei näe että 40 alue loppu ja alko 50 alue. Siksi mulla kyrsii,kun ihmiset varmaan puhelinta tuijottaa eikä liikennemerkkejä ja nopeusmittaria. Luullaan vaan et ajetaan sallittua nopeutta, ehei.

Lisään vielä että 50 alueella mun mittari voi näyttää 61 eikä poliisi pysäytä ja edessä körötellään se 38 kun luullaan vielä et on se 40 alue, vaikka se siis on jo 50 ollu jo pari kilsaa.

Vierailija
4/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 47 tai 38 on sallittu nopeus. 50 on suurin sallittu nopeus.

Vierailija
5/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tror du att de som har kört ut eller håller på att köra ut en rondell tittar på ditt mitt finger? Skulle de se det, skulle de gapskratta. Igen en tvärt spänd finne med blodtrycket i taket bakom ratten.

Vierailija
6/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi oma ilmiönsä ovat esim. yhdistetyillä jalankulku-pyöräteillä muille ohjeita huutelevat miehet. Arkipäivän pikku poliiseja, joille pienikin joustaminen on mahdottomuus.

Ovat tottuneet siihen, että muut (vaimot) joustaa aina. Siitä on sitten vaikea päästää irti kodin ulkopuolella. Miehet myös kukkoilevat tuolla liikenteessä toisilleen. Puskurissa roikkujat ovat kyllä joko tosi nuoria mieskuskeja tai harvinaisen tyhmiä ja isoegoisia aikuisia miehiä. Yleensä jälkimmäisiä. Samat tuuppivat edelleäolevia ostoskärryillä Prismassa. 

Vierailija
7/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat tottuneet siihen, että muut (vaimot) joustaa aina. Siitä on sitten vaikea päästää irti kodin ulkopuolella. Miehet myös kukkoilevat tuolla liikenteessä toisilleen. Puskurissa roikkujat ovat kyllä joko tosi nuoria mieskuskeja tai harvinaisen tyhmiä ja isoegoisia aikuisia miehiä. Yleensä jälkimmäisiä. Samat tuuppivat edelleäolevia ostoskärryillä Prismassa. 

Nämä siis ilmeisesti urosten lajityypillistä käyttäytymistä.

Vierailija
8/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiinnitä mitään huomiota perseessä kiinni roikkuviin. Sen yhden yhden kerran huomaan ja sitten olen kuin takana roikkujaa ei olisi olemassakaan. Ei ole muhun mitään vaikutusta jos perässä roikutaan.

Vierailija
9/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka valittavat joustamattomuudesta, ovat niitä, jotka ohittavat jonon vasenta kaistaa pitkin ja yrittävät sitten pujahtaa johonkin väliin jonon alkupäässä.