Missä asiassa olet päässyt liian helpolla?
Minä ajokokeessa. Autokoulun omistaja tunsi inssin ja taisi tälle vähän antaa ymmärtää, että parasta päästää tyttö läpi. Ajokoe oli helppo ja pääsin läpi. En kuitenkaan kokenut osaavani mitään.
En aja autoa.
Muita?
Kommentit (18)
Vähän kaikessa, liian helppo elämä.
Pääsin jo opiskeluaikana oman alani töihin ja valmistuttuani minut heti vakinaistettiin kyseiseen yritykseen. En ole mikään erityislahjakkuus, satuin vaan opiskelemaan alaa, jossa oli työvoimapula. Nyt kun katson nuorien työnhakua, niin tunnustan, että itselläni kävi kyllä tuuri.
Puoliso löytyi etsimättä. Täällä ja muualla kun lukee ruikutuksia miten ei löydy.
Rakkaudessa ja sydänsuruissa. En oikeastaan lainkaan seurustellut teininä tai opiskeluaikoinakaan, ei vain kiinnostanut. Jotain ihan lyhyitä juttuja oli, ja niidenkin loppuminen tuntui lähinnä helpottavalta. Teininä yksi hiukan pidempiaikainen tapailukumppani jätti minut tarpeettoman tylysti, ja olisi selvästi odottanut minulta paljon isompaa reaktiota. Kun sitä ei tullut, hän tiuskaisi että olen kuin mikäkin kylmä kala enkä tule koskaan löytämään ketään. Ensimmäinen vakava suhteeni oli lopulta opiskeluaikoina, ja hänen kanssaan menin sitten naimisiinkin.
Kaikilla kavereillani oli vuosien varrella jos jonkinlaista seurustelua ja sydänsurua, ja minä toimin yleensä heidän lohduttajanaan.
En missään. Kaikki on ollut ihan hiton vaikeaa ja on edelleen.
Peruskoulussa ei koskaan vaadittu mitään. Olin hyvä oppilas enkä siis koskaan oppinut opiskelemaan. Aikuisiässä piti sitten opetella.
Töitä olen aina löytänyt ilman sen suurempaa vaivaa, koskaan ei ole tarvinnut hakea avoimien hakujen kautta. Toki minulla on ollut hyvä verkosto.
Oppiminen ja opiskelu on aina ollut mulle helppoa.
Mullakin on ihan etsimättä löytynyt loistopuoliso. Ollaan kasvettu yhteen tässä parinkymmenen vuoden aikana.
Kaikki muu sitten onkin ollut enemmän tai vähemmän iloisesti rempallaan ja välillä ihan uskomatonta kaaosta.
Työssäni. Olen ollut täällä niin kauan, että teen työni hyvin nopeasti. Voisin tehdä tuplamäärän töitä, mutta enpä saisi tuplapalkkaa, niin mennään tällä. Av:lla siksi.
En tiedä, olenko päässyt liian helpolla, mutta minulle oli helppoa saada sekä gradusta että väitöskirjasta korkein arvosana.
En missään. Mulla on ollut rankkaa koko ajan. Odotan sitä päivää, että helpottuuko elämä joskus.
Minäkin olin itse sitä mieltä, että olisin vielä tarvinnut lisätunteja, koska olin arka kuski. Ope oli eri mieltä lisätunneista ja inssikin meni läpi. Autoa en ole uskaltanut ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso löytyi etsimättä. Täällä ja muualla kun lukee ruikutuksia miten ei löydy.
Sama täällä,puoliso löysi minut ja jäi roikkumaan,ollaan oltu yhdessä siitä asti ,mies olen.
Löysin todella komean ja fiksun puolison ilman etsimistä opiskelijabileistä.
Sain vakituisen työpaikan heti valmistumisen jälkeen.
Vauvani nukkui koko yön jo 6 viikon ikäisenä, ei itkenyt muuta kuin nälkäänsä eikä juurikaan sairastellut.
Mulla on käynyt töiden suhteen aina aika uskomaton tuuri, eli kun olen oikeasti halunnut vaihtaa työpaikkaa, niin sopiva homma on aina tipahtanut eteen.
Kai te nyt jossain asiassa olette päässeet liian helpolla? Ap