Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet päässyt liian helpolla?

Vierailija
16.09.2025 |

Minä ajokokeessa. Autokoulun omistaja tunsi inssin ja taisi tälle vähän antaa ymmärtää, että parasta päästää tyttö läpi. Ajokoe oli helppo ja pääsin läpi. En kuitenkaan kokenut osaavani mitään.

En aja autoa.

Muita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt jossain asiassa olette päässeet liian helpolla? Ap

Vierailija
2/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikessa, liian helppo elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin jo opiskeluaikana oman alani töihin ja valmistuttuani minut heti vakinaistettiin kyseiseen yritykseen. En ole mikään erityislahjakkuus, satuin vaan opiskelemaan alaa, jossa oli työvoimapula. Nyt kun katson nuorien työnhakua, niin tunnustan, että itselläni kävi kyllä tuuri.

Vierailija
4/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso löytyi etsimättä.  Täällä ja muualla kun lukee ruikutuksia miten ei löydy.

Vierailija
5/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudessa ja sydänsuruissa. En oikeastaan lainkaan seurustellut teininä tai opiskeluaikoinakaan, ei vain kiinnostanut. Jotain ihan lyhyitä juttuja oli, ja niidenkin loppuminen tuntui lähinnä helpottavalta. Teininä yksi hiukan pidempiaikainen tapailukumppani jätti minut tarpeettoman tylysti, ja olisi selvästi odottanut minulta paljon isompaa reaktiota. Kun sitä ei tullut, hän tiuskaisi että olen kuin mikäkin kylmä kala enkä tule koskaan löytämään ketään. Ensimmäinen vakava suhteeni oli lopulta opiskeluaikoina, ja hänen kanssaan menin sitten naimisiinkin.

Kaikilla kavereillani oli vuosien varrella jos jonkinlaista seurustelua ja sydänsurua, ja minä toimin yleensä heidän lohduttajanaan.

Vierailija
6/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Kaikki on ollut ihan hiton vaikeaa ja on edelleen.

Vierailija
7/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa ei koskaan vaadittu mitään. Olin hyvä oppilas enkä siis koskaan oppinut opiskelemaan. Aikuisiässä piti sitten opetella.

Vierailija
8/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä olen aina löytänyt ilman sen suurempaa vaivaa, koskaan ei ole tarvinnut hakea avoimien hakujen kautta. Toki minulla on ollut hyvä verkosto.

Vierailija
9/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiminen ja opiskelu on aina ollut mulle helppoa.

Vierailija
10/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ihan etsimättä löytynyt loistopuoliso. Ollaan kasvettu yhteen tässä parinkymmenen vuoden aikana.

Kaikki muu sitten onkin ollut enemmän tai vähemmän iloisesti rempallaan ja välillä ihan uskomatonta kaaosta.

Vierailija
11/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni. Olen ollut täällä niin kauan, että teen työni hyvin nopeasti. Voisin tehdä tuplamäärän töitä, mutta enpä saisi tuplapalkkaa, niin mennään tällä. Av:lla siksi. 

Vierailija
12/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko rumana en niin mistään. 

Vierailija
13/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko päässyt liian helpolla, mutta minulle oli helppoa saada sekä gradusta että väitöskirjasta korkein arvosana.

Vierailija
14/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Mulla on ollut rankkaa koko ajan. Odotan sitä päivää, että helpottuuko elämä joskus.

Vierailija
15/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin itse sitä mieltä, että olisin vielä tarvinnut lisätunteja, koska olin arka kuski. Ope oli eri mieltä lisätunneista ja inssikin meni läpi. Autoa en ole uskaltanut ajaa.

Vierailija
16/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso löytyi etsimättä.  Täällä ja muualla kun lukee ruikutuksia miten ei löydy.

Sama täällä,puoliso löysi minut ja jäi roikkumaan,ollaan oltu yhdessä siitä asti ,mies olen.

Vierailija
17/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin todella komean ja fiksun puolison ilman etsimistä opiskelijabileistä.

Sain vakituisen työpaikan heti valmistumisen jälkeen. 

Vauvani nukkui koko yön jo 6 viikon ikäisenä, ei itkenyt muuta kuin nälkäänsä eikä juurikaan sairastellut.

Vierailija
18/18 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt töiden suhteen aina aika uskomaton tuuri, eli kun olen oikeasti halunnut vaihtaa työpaikkaa, niin sopiva homma on aina tipahtanut eteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä