Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomautatko, jos joku ei kerää koirankakkaa?

Vierailija
15.09.2025 |

Olin tänään lenkillä pienen 5 kg koirani kanssa. Koiralla oli vatsa vähän löysällä ja metsäpolulla se päkisteli ihan polun reunaan ruokalusikallisen löysää vesiripulia. 

Ohi käveli mies, josta aistin jo ohikulkiessa jotain vihamielisyyttä. Hän jatkoi matkaansa meidän ohi, mutta kun itse olin jatkamassa matkaa koirani kanssa, kuulin hänen huutavan kaukaa, jostain 200 metrin päästä, että koirankakat pitää kerätä yms, jotain veemäistä. 

Yritin huutaa takaisin, etten saa pussiin kerättyä tuota ja sitä on tosi vähän ja polun reunassa, mutta mies ei tietenkään kuunnellut, vaan jatkoi omaa aika aggressiiviselta vaikuttavaa huuteluaan.

Jatkoin lopulta matkaa ja niin kai hänkin. Mietin vain, että mies oli koko tuon 200 metrin matkan vilkuillut taakseen ja pitänyt silmällä, että keräänkö koirani kakat vai en. 

En tiedä. Ei tunnu ehkä aivan normaalilta. Kohtaamisesta jäi outo fiilis. Yleensä kerään siis aina kakat pois.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty kakkaa keräämään, niin sitten menet lenkille sellaiseen paikkaan, josta sitä ei tarvitse kerätä pois

Vierailija
2/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polun reunasta ne paskat kerätään. Käytä vaikka hihaa, jos et usko pussin kestävän.

Saattaisin huomauttaakin, jos joku on noin tyhmä, ettei tajua tuotakaan asiaa. Pahalla silmällä katsoisin ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutan magafonilla ja iso kohdevalo kohti rikkuria. Ja kerron haitoista mitä voi tulla. No ei vaan. Harmittaa tietysti jos löytyy kökköjä.

Vierailija
4/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset samaan rahaan itse paskantanut koiran kanssa?

Vierailija
5/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kakka tulisi omalle pihalle/sisälle, onnistuisiko silloin siivous? Sitäpä minäkin..

Vierailija
6/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelijaäijä menee samaan sarjaan kuin kerrostalokyylät ja heippalappujen kirjoittelijat. Ei kannata heihin tuhlata yhtään ajatusta.

Vierailija
7/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pyöri sellaisissa piireissä.

Vierailija
8/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran paska ei ole kivaa mutta se että joku alkaa siitä huomauttaa on vaan niin noloa. Nimenomaan sitä kerrostalokyttäys meininkiä, kertoo miten pienet asiat ihmisen päässä liikkuu.

Vierailija
9/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset samaan rahaan itse paskantanut koiran kanssa?

Olisinhan minä toki paskonutkin mutta, katos kun minulla ei ollut paskahätää siinä kohtaa. Se on tyhjästä paha nyhtästä.

Ja niin kauan kun nään nuorison kusevan porttikongeissa kaupan seinustoilla oksentelevan kaduille ja nään heiteltynä kaljapahveja kadunreunoilla ja ojanpohjilla niin koirani paskoo samallailla ja samoilla oikeuksilla.

Vierailija
10/10 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty kakkaa keräämään, niin sitten menet lenkille sellaiseen paikkaan, josta sitä ei tarvitse kerätä pois

Ne koiran omistajat, jotka eivät viitsi syystä tai toisesta kerätä koiransa jätöksiä, myös pilaavat kaikkien tunnollisten koiran omistajien maineen. Siihen riittää vaikka 5 % vähemmistö, joka ei välitä yleisistä pelisäännöistä. Jalankulkijan tai lenkkeilijän kannalta on ikävä asia, jos pitää varoa tien reunuksia eikä voi poiketa nurmikon yli epämääräisten jätösten vuoksi.