On alhaista pariutua jonkun kanssa lyhyen ajan päästä erosta
Kommentit (22)
Joo ei kannata pariutua, pitää vain paritella villinä ja vapaana.
Kiinnostaa tietää, mikä mahtaa olla vauva palstan yleinen konsensus riittävään eron jälkeiseen aikaan ja millä kriteereillä kyseinen aikaikkuna on saatu määriteltyä?
Ihan vaikka seuraavana päivänä jos siltä tuntuu...täällä eletään vaan kerran ja moukilta ei kysellä.
No ne uudet suhteet on löytyneet jo ennen eroa. 95% näin.
Mun mies pariutui toisen naisen kanssa meidän vielä ollessa avioliitossa, enkä edes tiennyt erouhan olevan päällä :D
Sitten mies jätti mut ja jatkoi tuon naisen kanssa. Mies täytteli ripeästi avioerohakemuksetkin yksin (molemmat vaiheet) ja ne vain tipahtivat minulle tiedoksi postiluukusta. Semmonen mies se sitten olikin.
Joo, ehdottomasti katkeroituneen exän tulisi saada säännöstellä seuraelämää ja parisuhteita vielä ainakin vuosi tai viisi eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Esimerkiksi mies ei jätä naistansa ja jää vapaaehtoisesti tyhjän päälle ja yksin elämään. Jos mies lähtee liitosta, voi olla satavarma siitä, että miehellä on jo silloin lähtiessä uusi nainen ja todennäköisesti se on ollut jo pitkään salarakkaana liiton aikana.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Osa miehistä ei käsittele tunneasioitaan lainkaan vaan pomppaa suoraan suhteesta toiseen.
Säilövät kaiken sisälleen tai eivät edes kiinny kehenkään. Luulis olevan raskasta kantaa niin paljon mukanaan.
On siinä ihmettelyä kun seksin jälkeen sanoo ettei eksä ei anna vielä lupaa uuteen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Osa miehistä ei käsittele tunneasioitaan lainkaan vaan pomppaa suoraan suhteesta toiseen.
Säilövät kaiken sisälleen tai eivät edes kiinny kehenkään. Luulis olevan raskasta kantaa niin paljon mukanaan.
Osa naisista ei käsittele tunneasioitaan lainkaan vaan syyttää miestä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
On siinä ihmettelyä kun seksin jälkeen sanoo ettei eksä ei anna vielä lupaa uuteen suhteeseen.
No eihän se ole kuin neuvottelut käyntiin vaan exän kanssa. Siinä voi kätevästi samalla sopia aikataulun lisäksi lasten vuoroviikkojen synkronoinnin ja elatusvastuun reilun jakautumisen exän ja nyxän lapsineen kesken. Mua miehenä helpottaisi kauheasti jos ne toisistaan mustasukkaiset akat sopisivat ihan keskenään pelisäännöt ja ilmoittaisivat sitten minulle järjestelyistä, jotta ei tarvitsisi kuunnella kummankin loputonta kitinää ja mennä oikeuteen asti kalliilla rahalla laittamaan palikoita järjestykseen.
ilmiötä esiintyy lähinnä suomalaisissa naisissa
muuttavat nuorena omilleen, eli todellisuudessa vanhemman poikaystävän luokse
loisivat opiskeluajan poikkiksen luona ja sit valmistuttua ottavat toisesta kaupungista duunin ja eron
viettävät muutaman vuoden villiä sinkkuelämää
30-vuotiaana saavat jonkun epäonnisen orin siitospuuhiin ja vauvavuoden jälkeen naiset menevät töihin, ottavat erin ja dumppaavat lapsen mummolaan
Muutama vuosi YH:na, kunnes realiteetit iskee vasten naamaa kuin kylmä lerssi ja aika ottaa aviopuolisoksi se hicky incel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla miehistä ei ole tarvetta vatvoa menneitä loputtomiin vaan hyväksytään tapahtuneet tosiasioina ja mennään eteenpäin puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se ole kuin neuvottelut käyntiin vaan exän kanssa. Siinä voi kätevästi samalla sopia aikataulun lisäksi lasten vuoroviikkojen synkronoinnin ja elatusvastuun reilun jakautumisen exän ja nyxän lapsineen kesken. Mua miehenä helpottaisi kauheasti jos ne toisistaan mustasukkaiset akat sopisivat ihan keskenään pelisäännöt ja ilmoittaisivat sitten minulle järjestelyistä, jotta ei tarvitsisi kuunnella kummankin loputonta kitinää ja mennä oikeuteen asti kalliilla rahalla laittamaan palikoita järjestykseen.
Aamen, veli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vatvoa menneitä? Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla miehistä ei ole tarvetta vatvoa menneitä loputtomiin vaan hyväksytään tapahtuneet tosiasioina ja mennään eteenpäin puhtaalta pöydältä.
Eipä niistä paljoa jää mietiskeltävää tosiaan, kun uudet tuulet puhaltaa. Naiset ne jää roikkumaan ja haluaa vielä eron jälkeen kontrolloida ja manipuloida elämää, varsinkin lasten kautta.
Minä ihmettelen vain ihmisiä, jotka ryhtyvät suhteeseen tuoreesti eronneen kanssa. Itse en voisi kuvitellakaan. Miten tämän voi selittää itselleen parhain päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parisuhteet on niin merkityksellisiä, että "pöytä ei ole puhdas" ihan silmänräpäyksessä. Ja hyväksyn, että on olemassa muunkin kaltaisia ihmisiä. En vain hyväksy heitä parisuhteeseen kanssani.
Ihan höpöä. Niitä erojakin on niin erilaisia. Joskus on sitä eroa tehty niin pitkään ja hitaasti erilleen kasvaen, että asia on jo prosessoitu suhteen aikana.
Eikä kenenkään ainakaan kannata jättää mahdollisuutta hyvään suhteeseen käyttämättä siksi, kun jonkun muun mielestä on liian vähän aikaa erosta. Jos on itse vielä ihan rikki, toki ei välttämättä mitään suhdetta halua, mutta jos ei, niin antaa mennä vaan.
Itse löysin mieheni töistä hyvin pian erosta. Oli ollut tosi kiva työkaveri jo pitkään, ja sitten juttu pääsi etenemään muuhunkin. Mikään varsinainen sarjaseurustelija en ole, koska 50 v ikään mennessä mulla on ollut parisuhteita kaikkiaan 3.
Olen samaa mieltä.
M36