Miksi miehet yliarvioi naisten yleisen kiinnostuksen miehiin?
Oikeasti olettavat, että jokainen nainen tekee mitä tahansa saadakseen miehen ja suhteen ja kauhea suru jos ei esim 50v naiseena saa miesten huomiota :D Hohhoijaa...uskokaa tai älkää, mutta naisille ei miehet, seksi tai parisuhde ole ollenkaan niin tärkeitä kuin miehille. Meitä ei kiinnosta :D
Kommentit (37)
Ehkä ne on itse epätoivoisia ja luulee että mekin ollaan samanlaisia?
Naisia kiinnostaa vain oma perse ja raha. Siitä ei ole jäänyt mitään epäselvyyttä edes tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Tätä narratiiviahan ihmiskunnalle on syötetty vuostuhannet. Ääriesimerkkinä edelleen tänä päivänä tyttöjä silvotaan jotta ehkäistään kiinnostus seksiin.
Vain feministit ja heidän sidosryhmänsä silpoo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain oma perse ja raha. Siitä ei ole jäänyt mitään epäselvyyttä edes tällä palstalla.
Ei oo sulta pois mitenkään.
Koska osalla miehistä on vääristynyt käsitys naisista (ja miehistä)) ja he luulevat, että naisia ei kiinnosta tässä maailmassa mikään muu kuin miehet.
ketjussa selviää hyvin tarkkaan suomalaisen naisen taso, taas kerran
palsta ei pääse pettämään
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Tätä narratiiviahan ihmiskunnalle on syötetty vuostuhannet. Ääriesimerkkinä edelleen tänä päivänä tyttöjä silvotaan jotta ehkäistään kiinnostus seksiin.
äidit tuonkin operaation hoitaa, ei miehet
En minä ainakaan ole koskaan yliarvioinut. Enkä ole tuollaista kenenkään kaverinikaan suusta kuullut. Ennemminkin moni valittaa, että naiset ovat niin itsenäisiä, etteivät halua parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon burn 🤭 palstatrollilla ei ole rahaa eikä persettä.
Kyllä mua siis kiinnostaa miesten pyllyt. Usein miestäni takapuolelle taputtelen kun sillä on hyvä.
Mua kubistaa korkeintaan vain, mitenkä paljon viehätän niitä impinaisa kutka otaksuisin itselleni vaimonväärdeiksi
Hohhoijaa taas itelles. Mistä saanut päähäsi että miehet tällaista ajattelee?
Miehet: ..........
Naiset: miKs aINa MIehEt luULee eTtä nAiSeT eIVät VoiSi eElää yKSin? 🤪
Ilman miestä nainen on tyhjä kumiseva astia.
Sori vaan mutta viiskymppinen juoksunsa juossut nainen ei ole muutenkaan kovaa valuuttaa markkinoilla, en usko että kukaan mies jää surkuttelemaan sitä. Että ei tarvitse olla huolissaan jos näin kuvittelit
Sen verran sanon että on naisia jotka ovat eri mieltä kanssasi ja niitä naisia jotka ovat samaa mieltä, on myös miehiä jotka ajattelee noin ja sitten niitä jotka eivät ajattele noin mitä kuivailit. Joten mikä tämän avauksen pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Miten sekotat jonkun takapajuisen i s l amin uskonnon tähän? 🤣 On teillä aasinsillat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun verovaroista sinäkin loisit. Vaihtaisin koska tahansa suomalaiset feministit ja palstamammat somalinaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne on itse epätoivoisia ja luulee että mekin ollaan samanlaisia?
Taitaa niin olla että te yliarvioitte miehen kiinnostuksen.
Minä olen viihtynyt jo kahdeksan vuotta sinkkuna. Ja olen onnellinen näin. En tiedä mihin miestä tarvitsisin.