Siis ostaako jotkut vielä omalla rahalla puhelimia?
En ole sen jälkeen ostanut, kun valmistuin, sain vakituisen työn ja tietenkin puhelinedun. Tuntuu oudolta että joku laittaisi satasia omaa rahaa puhelimeen, joka kuitenkin vanhenee viimeistään kolmessa vuodessa.
Kommentit (46)
Jaa,sit mulla on liian iso palkka. Ostin puhelimen, joka sitten hajosi takuu ajalla. Vein korjaukseen ja korjauksessa arvioitiin menevän viikosta kahteen. Ostin sitten uuden puhelimen,nyt on korjattu puhelin kaapissa lojumassa. T. Laitoshuoltaja
Miksi ei ostaisi? Omalla rahalla saa aina sellaisen kuin haluaa, jos vain rahatilanne sallii.
Vierailija kirjoitti:
En halua työnantajan puhelinta.
Juurikin tämä!
Sulla on varmaan paljon hämmästyttäviä ja kummastuttavia asioita elämässäsi.
Onnea sinulle. Tuo tietysti edellyttää puhelinetua ja sitähän ei ole valtaosalla työntekijöistä tässä maassa.
Itse maksoin viimeksi puhelimesta vuonna 2005 ja sen jälkeen ei ole rahaa niihin mennyt. Mihin tämä perustuu? Olen saanut milloin keneltäkin käytetyn toimivan luurin, kun muut ovat uusineet omia laitteitaan vähän väliä.
nimim. mobiilitunnistus
Minä luovuin puhelinedusta. Estin kaikki työnumeroista tulevat puhelut. Töiden jälkeen olen vapaalla.
Sitku saa potkut niin sinne män työpuhelin.
Firmasta saisi jonkun vanhan romun. Riittää kun firma maksaa puhelinlaskut.
Kyllä, koska työnantaja tarjoaa Samsungeja/Appleja jotka eivät kestä käytössäni. Edes Xcover Pro 7 ei käy vaan pitää olla "normaali puhelin".
Joten ostan itse, jälleen kerran. Eipä tarvitse pelätä metsästys/vaellus/kalastus-reissuilla joka kopsahdusta.
Muutamalla kympillä saa älypuhelimen.
Ei mulla ole muidenkaan rahoja käytettävänä?
Enkä kyllä käyttäiskään.
Missä työssä saat käyttää työpuhelinta omien asioittesi hoitoon? Kodinkonemyyjä...?
Vierailija kirjoitti:
Firmasta saisi jonkun vanhan romun. Riittää kun firma maksaa puhelinlaskut.
Ei maksa.
En halua, että työnantaja näkee, mitä sillä puhelimellani teen esim. mitä appejä siihen on asennettuna. Plus työpuhelimen hallintasovellus estää osan toiminnoista, joita haluan käyttää.
En halua työnantajan puhelinta käyttää omiin asioihini. Meillä ainakin sitä on mahdollista kytätä, mieluummin jätän työnantajalta tämän mahdollisuuden pois. On mulla töistä joku iphone ja käytän siis vain työjuttuihin. Inhoan tuota työpuhelinta kyllä muutenkin, enkä ymmärrä miksi en pyytänyt jotain androidia, tuskallista käyttää tuota applea.
Lapsille ostan , kuluttomalla osamaksulla