Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmistä joka saa pienistä asioista raivokohtauksia?

Vierailija
14.09.2025 |

Elän sellaisen ihmisen kanssa. Alkaa tuo jo riittämään mulle. Ei huvita puhua sille mitään ettei vaan raivostu taas.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aija heikko täytyy sitten olla että on sen takia saanut itsensä tohon jamaan. Mun eksä oli samanlainen ja nyt se on pilannut koko elämänsä ja kärsii itsessänsä.

Aika heikko korjaan

Kiitos korjauksesta. 

Terveisin Aija 

Vierailija
22/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla isompia stressin lähteitä mikä saa napsahtamaan pikkuasioista. Ehkä parisuhde sinun kanssasi stressaa kumppaniasi. 

Eikö miehet tiedä, että parisuhteesta voi ihan vapaasti erota jos se ahdistaa? Nyt tiedät.

Miehet ei ole naisia jotka luovuttaa ensimmäiseen ongelmaa eikä edes yritä korjata tai ratkaista niitä ongelmia.

"Nainen tuhoaa perheen oman onnellisuuden takia ja miehet tuhoaa oman onnellisuuden perheen takia.

Miehet ja naiset on eri hemkilöitä ja ajattelee sekä toimii eri tavalla. Naiset ei vain tätä hyväksy ja luulee että miehet ja naiset ovat samanlaisia ja toimii samalla tavalla.

Nämä naiset on niiden YH äitien kasvattamia ja nämä ei miehistä mitään ymmärrä kun ei ole edes isää ollut kuvioissa kun näiden YH äiti on heittänyt isän pellolle. Ja kun elämässä ei ole koskaan ollut muitakaan miehiä niin niidet tito miehistä tulee toisilta naisiltä ja kaikki niset jollain tsolla vihaa miehiä ja tähän kun lisää vielä sen että suurimmälle osasta naisia mies on vain kävelevä rahapussi jolla teetetään kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neurologinen vamma? Jotain kemikaaleja? 

Vierailija
24/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan puute tuohon ajaa.

Vierailija
25/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jatkuvasti pinna kireällä kuin viulunkieli, niin tuommoista kai se on. Muistan itsekin ajan, kun olin tuollainen. Yritin olla rauhallinen, mutta välillä kilahtelin. Olin ylirasittunut.

Vierailija
26/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pikkuasiat (kuten esim. r aiskaus) voivat olle uhrille psyykeen jopa elinikäisesti hajottava väkivallanteko. Moni muukin asia saattaa olla tällainen, mikä on sinulle mitätöntä, mutta toiselle osapuolelle merkityksellistä ja tärkeää. 

Itse en enää edes suostuisi miehen kanssa asumaan, sillä tiedän kokemuksesta että se ei ole kivaa, vaan pelkkää riistoa ja hyväksikäyttöä. Miesten mielestä tällaista ei tietenkään ole olemassakaan

Vierailija
27/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos raivareihin liittyy kontrollointia, se on pahanlaatuinen asennevamma. Jätä heti.

Eli jos hulluna alkaa pieksää ja rikkoa paikkoja niin ei ole aihetta jättää.

Vierailija
28/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni ei raivoa, mutta hän ymmärtää sanomiseni aivan päin hemmettiä (luottamuspula isona syynä) ja saa kiukuttelukohtauksia. Annan kiukutella. Inhoan tuota piirrettä hänessä (ja hän tietää sen), mutta kokonaisuutta rakastan.

Jos tajuaisi lyödä välillä se helpottaisi luottamuspulaan.

Vierailija
29/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pettänyt häntä?

Mun avomies ehkä jotenkin tietää vaikka tietysti kiellän kaiken ja hän suuttuu välillä ihan tyhjästä.

Vierailija
30/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostamaton trauma ja kyvyttömyys säädellä tunteitaan

Vierailija
31/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin raivoavan puolison koska tahansa, kuin kylmän robotin, joka pitää mykkäkoulua. Ainakin olisi jotain tunnetta mitä käsitellä tai josta yrittää päästä eteenpäin. Edes jotain vuorovaikutusta. 

Vierailija
32/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut narsistit käyttää raivoa aseenaan ja "kouluttavat" sua pelkäämään. Sitten tarpeen mukaan ovat taas sellaisia kilttejä niin kuin alussa kun yrittivät saada suhdetta alkamaan. Siten harhauttavat luulemaan että ovat oikeasti sisimmissään kilttejä, vaikka raivoavat että voivat manipuloida. Todella sairasta, eroa.

Vierailija
33/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseus aiheuttaa tuota. Me miehet olemme lunkia porukkaa.

Vierailija
34/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma.

Vierailija
35/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla isompia stressin lähteitä mikä saa napsahtamaan pikkuasioista. Ehkä parisuhde sinun kanssasi stressaa kumppaniasi. 

Ja taas automaattisesti syytellään keskustelun aloittajaa. Entä jos aloittajan kumppani on vaan kusipäinen ilman sen kummempaa selitystä. Tai kumppanilla on masennusta tms. joka ei johdu millään tapaa aloittajasta.

Vierailija
36/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. Ennen yhteen muuttamista tiesin hänen alko-ongelmasta, mutta vasta kun oltiin muutettu yhteen paljastui myös hänen kaksisuuntainen mielialahäiriö ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Jäätävän kamalaa aikaa ne kuukaudet ennen kuin löysin itselleni asunnon. On ex nykyään.

Vierailija
37/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi oli eksälläni syynä.

Mulla on nykyään nollatoleranssi miesten kiukuttelulle. Sain tarpeekseni.

Vierailija
38/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa kiehumaan helposti, kun olen väsynyt. Ja huonosti nukkuvana olen kyllä aika lailla koko ajan väsynyt. Mutta mä en rähjää ihmisille vaan saatan rähjätä sille esineelle, mikä temppuilee. Sen pettymyksen tai harmituksen peitteleminen vie enemmän energiaa kuin tuollainen lapsellinen purkaus. Yritän kyllä säästellä ihmiset sen kuuntelulta ja onnistunkin kyllä. Useimmiten.