Huoltoaseman Hesburgerissa yksi (1) kerroshampurilainen 6,50€
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksiko sun pitäisi se saada?
Ei nyt ilmaiseksi mutta kyllä hinnat on viime vuosina pompanneet aika överiksi Hesessä ja Mäkissä. Niiden tason purilaisista ei mielellään maksaisi kuin ehkä puolet tuosta.
t. eri
Ravintola-alalla on nimenomaan todella pienet katteet kuluihin nähden.
Ja pääministeri kertoo aamutelkkarissa, että talous on kasvussa, nyt kuluttamaan. Kuluttamaan mitä, kun hampurilaiseenkaan ei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ilmaiseksi mutta kyllä hinnat on viime vuosina pompanneet aika överiksi Hesessä ja Mäkissä. Niiden tason purilaisista ei mielellään maksaisi kuin ehkä puolet tuosta.
t. eri
No mene sitten ostamaan sieltä mistä saat puoleen hintaan. Ai niin, kukaan ei myy koska kulut pitää kattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Onko joku pakottanut sinut ostamaan?
Ajattelin tästä lähteä ajamaan Jumbon Hesburgeriin. Kiva kirjoitella tänne palstalle samalla kun syö kanapekonihampparia (ateria 9,95).
M61
Useimmissa paikoissa yli 9e.
Kullan hinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Ei, suosin pääsääntöisesti perinteisiä suomalaisia grillejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Ei, suosin pääsääntöisesti perinteisiä suomalaisia grillejä.
Mutta narisemaan oli päästävä.
Valivali.. millä hinnalla ap itse hankkisit raaka-aineet, valmistat ne (hankkimillasi välineillä), tarjoilet, ja hoidat tiskin ja asianmukaiset kylmäsäilytystilat yms. Ja tietysti teet kaiken klo 07-23 itse - vai palkkaatko henkilökunnan myös ja laajennat tiloja että 6 euron hamppareita saadaan myytyä?
Saa suorittaa alle 6 eurolla.
Ps. Palstalle pitäisi olla joku ÄO-raja.
Helmi Simpukassa ollut koko viikon ajan lounas 10€. Miksi edes mietit noita mätökkäitäsi?
Vierailija kirjoitti:
Valivali.. millä hinnalla ap itse hankkisit raaka-aineet, valmistat ne (hankkimillasi välineillä), tarjoilet, ja hoidat tiskin ja asianmukaiset kylmäsäilytystilat yms. Ja tietysti teet kaiken klo 07-23 itse - vai palkkaatko henkilökunnan myös ja laajennat tiloja että 6 euron hamppareita saadaan myytyä?
Saa suorittaa alle 6 eurolla.
Ps. Palstalle pitäisi olla joku ÄO-raja.
Ap hokee palstalla jatkuvasti kelaloisista.