Onko täällä jonkun tuttu/sukulainen kohdannut äkkikuoleman? eli kuollut alle 60-vuotiaana äkillisesti?
Kommentit (28)
Niitä on jokaisen tuttavapiirissä jos pääse ensin itse yli viidenkympin. Tyypillisesti päälle nelikymppinen mies, ilman mitään erityisiä aiempia sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mun työkaveri ehti saada 1. eläkkeen tililleen ja kuoli
Samoin isäni. Ei edes ehtinyt sinne etelänlomalle.
Serkku sai sydänkohtauksen ollessaan 50v. Oli iso ja lihava.
Setä ajoin rekan alle vähän alle 50v. En tiedä mikä hänen elämässään oli pielessä.
Vaikka kuinka monta tiedät sinäkin kun elät vaikk vain 80 vuotta kuten minä. Mailma ei enää ole niin ihmeellinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 2 luokkakaveria. Eivät vanhoja.
En tiedä perimmäistä syytä, mutta he kuolivat näiden k - rokotusten jälkeen. Käsittääkseni sairuskohtauksiin.
I
Niiden jälkeen kuoli monta muutakin tuttua.
Paikallislehdessäkin on ollut mielestäni hälyttävän paljon nuorehkojen ihmisten kuolinilmoituksia.
Kyllä, onnettomuudet, huumeet, itsarit.
Kun katsoo hesarin ilmoituksua hyvin vanhoja ihmisiä.
K-vuosina ei tiedossa olevista, oma suku, miehen suku, lasten puilisoiden suvut ja työtoverit kuollut kuin yksi 93 v ja viidesti 10 vuoden aikana aivoinfarktin saanut 85 v. Ja yksi 4-vuotias mutta rokotteet ei syynä
90-luvulla lasteni koulukavereiden vanhempia kuoli ainakin 3. Alle 50-vuotiaina. Kaksi syöpään ja ykai sydänkohtaukseen.
Ja palstan k-denialisteille, huomatkaa 90-luku.
Veljeni kuoli sydänkohtaukseen 16 vuotiaana 70 luvun alussa. Äkkikuolema aamuyöllä.
Ainakin 2 luokkakaveria. Eivät vanhoja.
En tiedä perimmäistä syytä, mutta he kuolivat näiden k - rokotusten jälkeen. Käsittääkseni sairuskohtauksiin.
Niiden jälkeen kuoli monta muutakin tuttua.
Paikallislehdessäkin on ollut mielestäni hälyttävän paljon nuorehkojen ihmisten kuolinilmoituksia.