Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko kummituksiin?

Vierailija
14.09.2025 |

Miten on?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon energioihin ja olen kokenut yliluonnollisia asioita. Se, että emme pysty selittämään tieteellä ei tarkoita sitä, että jokin ei voisi olla olemassa.

Kyllä energian voi selittää tieteellä. Se on voima kertaa matka, tai teho kertaa aika. Tai massa kertaa korkeus kertaa G. Tai vaikka jännite kertaa elektronin varaus.

Tieteilijöiden selitykset ovat yhtä onttoja ja virheellisiä kuin vaikkapa lainsäätäjien käsitys avioliitosta. 

Mikä siis vaikka tuossa energian tapauksessa on virheellistä?

Vierailija
22/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, mutta jostain syystä en ole kummittelua havainnut enää vuosiin. Aiemmin oli keskellä yötä auenneita ulko-ovia ja siirtyneitä sänkyjä jne. 

Taidat vähän dramatisoida. Olen testaillut erilaisia asioita mutta olen pettynyt siihen kuinka kuitenkin pienehköjä tuloksia olen saanut. En ole saanut esimerkiksi puoliksi avoinna olevaa ovea liikkumaan kiinni. Saanut siis toivomalla enkä yllätyksenäkään ole saanut ihan niin dramaattisia asioita havaittaviksi. Toivon tulevassa saavani vain lisää konkretiaa.

Se ettei sinun ankeassa todellisuudessasi tapahdu mitään mielenkiintoista ei tarkoita sitä, etteikö muilla tapahtuisi.

Mitenköhän sinä nyt luit? Hieman alkoi naurattamaan sillä minähän vielä elän henkimaailman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään liikkuviin kuolleisiin, mutta sitä pidän mahdollisena, että aika voi joskus "huojua" ja näyttää uudestaan jo menneitä tapahtumia.

Vierailija
24/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon energioihin ja olen kokenut yliluonnollisia asioita. Se, että emme pysty selittämään tieteellä ei tarkoita sitä, että jokin ei voisi olla olemassa.

Kyllä energian voi selittää tieteellä. Se on voima kertaa matka, tai teho kertaa aika. Tai massa kertaa korkeus kertaa G. Tai vaikka jännite kertaa elektronin varaus.

Tieteilijöiden selitykset ovat yhtä onttoja ja virheellisiä kuin vaikkapa lainsäätäjien käsitys avioliitosta. 

Vähän rajaa hei, siis energiahan on yksi perusasioista. Sehän on täysin todellista ja energia vaikuttaa kaikkialla. Älkää nyt enää kieltäkö ihan helvetin yksinkertaisia totuuksia.

Tieteilijöillä on siitä oma "perus" näkemyksensä. 

Vierailija
25/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään eniten sattuu niitä tavaroiden katoamisia, en löydä heti mutta olen jo tottunut siihen että mitäpä hötkyilen, se tavara tulee minun luo ja niin käy, siitä paikalta mikä ammotti tyhjyyttään, onkin tavara tullut oikein näyttävästi siihen että huomaisin, erikoiseen kohtaan, mihin en tavaraa itse jättäisi mutta hyvin näkyvälle paikalle kuitenkin. Tilaan jää myös jokin aika  siinä olleen ja kotoa päiväksi lähteneen energia ( perheenjäsen) kuulen hänen yskäisyjä, tietokonetuolin narahduksen kuin siihen istahdettaisiin. Paperiarkki lensi kerran vaakasuoraan lähes pari metriä, ilman mitään ilmavirtoja. Löydän kolikoita selkäni takaa lattialta kun olen juuri tyytyväisenä vetänyt viimeisen vedon lattian mopilla, niitä ei ole ollut siinä hetkeä aiemmin, muutenkin nuo kolikot on mysteeri, en kulje taskut täynnä kolikoita:D jne. kaikenlaista.

Vierailija
26/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, mutta jostain syystä en ole kummittelua havainnut enää vuosiin. Aiemmin oli keskellä yötä auenneita ulko-ovia ja siirtyneitä sänkyjä jne. 

Unissakävely on ilmeisesti loppunut.

Jos sinulla ei ole ollut havaintoja niin se ei tarkoita että muilla ei voi olla.

Vierailija
27/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unissakävely on ilmeisesti loppunut.

Jos sinulla ei ole ollut havaintoja niin se ei tarkoita että muilla ei voi olla.

Ei tietenkään. Onhan sitä kaikenlaisia harha-aistimuksia monella.

Vierailija
28/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä henkimaailmaan ja sieluihin jotka jää vaeltamaan maan päälle ehkä ratkaisemaan mysteeriä kuka heidät tappoi. Sielu ei saa rauhaa jostain syystä yleensä väkivaltaisen lähdön takia. 

Henget olis parempi sana. 

Vierailija
29/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Luulen kummittelun olevan jonkinlaista jäännöesenergiaa mikä selittää esim. sen että katsoo aina samasta ikkunasta.

Ehkä joskus sadan vuoden päästä asia selitetään tieteellisesti.

Vierailija
30/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin papulta, onko kummituksia olemassa. Hän sanoi, että on. Muistaakseni sanoi niiden olevan demoneita. 

Vierailija
31/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä henkimaailmaan ja sieluihin jotka jää vaeltamaan maan päälle ehkä ratkaisemaan mysteeriä kuka heidät tappoi. Sielu ei saa rauhaa jostain syystä yleensä väkivaltaisen lähdön takia. 

Ei tuo ole totta. Kukaan ei jää kuolemansa jälkeen vaeltamaan yhtään minnekään. Peloillanne on tehty työtä ja rahaa.

Vierailija
32/32 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole totta. Kukaan ei jää kuolemansa jälkeen vaeltamaan yhtään minnekään. Peloillanne on tehty työtä ja rahaa.

No typerykset kun uskovat kaiken utopistisen mutta mikään realismi ei uppoa vaikka miten asian kertoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi