Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä A-studio ei ole kertonut sinulle

Vierailija
14.09.2025 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei sinulle, ap?

Vierailija
2/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuutta. Ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studio on mediaa ja kertoo asiat vain SDP ja muun vihervasemmiston kannalta. Toimittajien koulutus on poliittisesti värittynyttä, kuten myös yliopisto opiskelu. 

No, onneksi olen kielitaitoinen ja voin seurata medioita laajasti, eri kulmista ja muodostaan ihan itse omat mielipiteeni. En tarvitse suomalaista mediaa kertomaan minulle mitä mieltä minun tulee olla asioista.

Sellainen totaalinen luottamuspula suomalaiseen mediaan. On täällä pari valopilkkua kyllä, täytyy myöntää.

Vierailija
4/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertonut mitään, näin kesäaikaan saa telkkari olla.  Netissä käyn aamusta hetken.

Vierailija
5/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luvun alla Risto Uimosen kirja Median mahti vuodelta 2009. 

Uimosella on monipuolinen ura eri medioiden palveluksessa.

Kirja käsittelee politiikan ja vaikutusvallan piiristä tapauksia, jotka ovat tulleet yleiseen tietoisuuteen juuri median nostamina ja johtaneet näiden henkilöiden eroamisiin tehtävistään tai päätymiseen oikeuskäsittelyyn.

Henkilöitä on laidasta laitaan ja eri puolueista. 

Myös esim. vaalirahoituksen saaminen julkiseksi on median ansiota.

Lähdekritiikkiä pitää lukijan ja katsojan aina harrastaa, onpa kyse minkä vaan kanavan tai lehden uutisoinnista. Toimittajien etiikka Suomessa on kuitenkin hyvä. Heidän tehtävänsä on uutisoida ajankohtaisista asioista silloinkin, kun julkisuus on negatiivista jollekin osapuilelle. Vainoharhaiseksi ei katsojan tai lukijan kannata ruveta.

Vierailija
6/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studio on juontajasta riippumatta äärivasemmisto propagandaa. 

Vierailija
7/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et siis pysty seuraamaan A-studiota, koska siellä puhutaan aikuisten kieltä. Noloa kannaltasi.

Vierailija
8/8 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertonut että miten sidotaan kengännauhat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi