Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yksilön oma vastuu on pyrkiä elättämään ja kouluttamaan itsensä! Näin se on muuallakin maailmalla!
13.09.2025 |
Jos ulkomailla ei ole töitä niin yksilöt järjestävät itselleen elannon yrittämällä. Ei ole mikään etuoikeus Suomessa että valtio tai kunnat, tai muut yrittäjät työllistäät kaikki ihmiset ja ottavat riskin yksilön puolesta. On päivänselvää, että jos en ole itse kouluttautunut esim. sillä tapaa että työllistyn, mietin keinoja miten voin itse elättää itseni omalla työlläni ja omalla osaamisellani. Jokainen on vastuussa itse siitä mitä opiskelee ja minkä sortin ammattitaidon itselleen hankkii. Ja on fakta että osaaminen on kilpailua, eli tee itsestä parempi kuin muut tavalla tai toisella jos haluat menestyä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei kun Suomessa on tähän helpompikin ratkaisu. Äänestä SDP ja muut vasemmisto valtaan. On etuoikeus saada elää vaurasta elämää ilman ammattia ja työntekoa. On etuoikeus muuttaa Suomeen nauttimaan etuuksista. Ja tilanne on Suomessa sellainen mitä gallupit näyttää. Näitä nauttijoita on Suomessa paljon jotka eivät halua tehdä töitä ja se sataa tietysti vasemmiston laariin.