Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä hotellissa Suomessa on oikeasti hyvä aamupala?

Vierailija
13.09.2025 |

Olisi esim. tuorepuristettuja mehuja, marjoista vaikka mustikoita ja vadelmia sellaisenaan. Ei siis mitään kitkeriä tiivistemehuja, nakkeja, laihaa puuroa ym. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinua ap haittaa, että siellä on esim. nakkeja jos  siellä on myös sitä, mitä sinä toivot?

Olen samaa mieltä. Jokaiselle jotakin, sehän on buffetin idea. 

Vierailija
62/69 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yöks kuka jaksaa makeata syödä aamuisin samoin rasvaista pekonia, makkaraa tms. Mulle riittää pelkkä kahvi ei aamuisin jaksa eikä pysty mitään muuta syömään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ihana pikkuhotelli Lillan Viinikassa, hurmaavassa vanhassa puutalossa, muutenkin aivan ihana paikka.

Vierailija
64/69 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanotto asuntoloissa ja vankiloissa!

Vierailija
65/69 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

B & B Korsman Hangossa, rakastin

Vierailija
66/69 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tainut mainita Runo hotellia Porvoossa. Laadukkaampaa hotelliaamiaista ei taida tässä maassa löytyä. Katsokaa hotellin omilta sivuilta. Siellä on erikseen kerrottu aamupalasta. 

Vierailija
67/69 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos Hotel Kimmel Joensuussa.

Vierailija
68/69 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enontekiön Hetan Laplands-hotellissa olen viimeksi saanut hyvän aamupalan, mm.  hyvää kuusenkerkkäjuomaa, paremmat leikkeleet ja juustot kuin normaalisti ja hyvöt leivät, hyvä puuro ja marjoja.

En kaipaa mitään järkyttävää määrää syömistä aamupalalle enkä nakkeja,  rasvaisia vohveleita tai kermavaahtoja kun en halua syödä koko päivän kaloritarvetta aamupalalla.

Riittäisi hyvä haudutettu kaurapuuro, marjat, rahka, tuorepuristettu appelsiinimehu tai muu laadukas mehu, tuore jyväisä leipä hyvällä juustolla esim. brie.

Meitä kun on niin moneen makuun, sananmukaisesti. Tuolta sinun aamiaiselta pystyisin syömään marjat, mehun ja leivän. Puuroja en syö koskaan, hapanmaitotuotteet ei mene alas ja homejuusto aamiaisella olisi vaan liikaa.

Vierailija
69/69 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista Suomen hotelleista huonoa aamupalaa, paitsi Kuopion Atlas joskus 80-90-lukujen taitteessa, kun hotelli eli alennustilaansa.  

Minulle hyvä hotelliaamiainen on pekonia, oikeista munista tehty kokkeli/uunimunakas, hyvä appelsiinimehu, nakkeja, maustamaton jogurtti ja siihen marjoja sekaan. Lopuksi hyvä kahvi ja kakku/leivos. Kummallista kyllä, tuo kahvi tuntuu olevan hotellien heikko kohta.

Itse en pidä siitä, että kokille pitää kertoa minkälaista munakasta tms. pitää paistaa.