Missä hotellissa Suomessa on oikeasti hyvä aamupala?
Olisi esim. tuorepuristettuja mehuja, marjoista vaikka mustikoita ja vadelmia sellaisenaan. Ei siis mitään kitkeriä tiivistemehuja, nakkeja, laihaa puuroa ym.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Nokian edenistä. Siellä ainakin tyrnimehua ja mustaa makkaraa tarjolla. Muuten aika perus aamiainen
Ai jaa. Mun mielestä se oli kyllä huono kun kesällä siellä oltiin
Helsingissä Bulevardin Lapland hotellin aamupalaa on kehuttu. Itse pidin Radisson Blu Plaza Hotellin aamupalasta. Se sijaitsee rautatientorin nurkalla.
Onko näissä luetelluissa siis esim. sitä tuorepuristettua appelsiinimehua?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mas, Turku.
Myös Kämp, Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä Bulevardin Lapland hotellin aamupalaa on kehuttu. Itse pidin Radisson Blu Plaza Hotellin aamupalasta. Se sijaitsee rautatientorin nurkalla.
Ainakin Kuopiossa Lapland hotellin aamupala on ihan parhaita mitä olen Suomessa saanut. Oli esimerkiksi kokki paistelemassa munakasta toivomusten mukaan, täytteeksi sai vaikka poroa. Kaikki leikkeleet ja juustot yms. on pykälän laadukkaampaa ja aika monin paikoin lähiruokaa, eikä sitä halvinta mahdollista mitä hotelleissa yleensä näkee. Appelsiinimehuista en osaa sanoa, sillä itse valitsin ennemmin tosi hyvän makuista mustikkamehua.
Kämp ja Lapland on olleet parhaat.
Te olette amatöörejä. Ei teillä ole hajuakaan mikä on hyvä hotellin aamupala. Mitta mitä voisi junteilta odottaakaan.
Laplandeissa on yleensä erinomainen ja normista poikkeava aamiainen. Mistään Scandiceista sun muista bulkkiräkälöistä ei kunnon laatua saa.
Vierailija kirjoitti:
Hilton, esim. Strand Helsinki.
Strandille pisteet täältäkin
Torni Helsingissä. En tosin ole muutamiin vuosiin käynyt. Oli aikoinaan ryz zän valvontakomission pesäpaikka. Osasivat vaatia parasta. Aamiaisen laatu säilyi pitkään hyvänä. On ehkä nyt laskenut , kun ei ole näin "korkea laatusta" vaateliasta asiakaskuntaa.
Kluuvikadun Sokos Hotel Solo Helsingissä. Ehkä paras aamupala, mitä suomalaisessa hotellissa olen saanut. Ulkomailla Hiltonit jääneet mieleen hyvinä.
🇺🇦🇮🇱
Lapland hotels. Kaikki kaupungit joissa se on. Siellä on kokki paistamassa munakkaan sun toiveiden mukaan. Hunajaa suoraan kennosta. Tyrni-shotteja. Marjoja. Ja hieno sisustus.
Vierailija kirjoitti:
Lapland hotels. Kaikki kaupungit joissa se on. Siellä on kokki paistamassa munakkaan sun toiveiden mukaan. Hunajaa suoraan kennosta. Tyrni-shotteja. Marjoja. Ja hieno sisustus.
Onko muitakin marjoja kuin herukoita?
ap
Itse tykkään Nokian edenistä. Siellä ainakin tyrnimehua ja mustaa makkaraa tarjolla. Muuten aika perus aamiainen